Divine Sinner έγραψε:Επίσης τάλε ενα ακόμα δίκοπο μαχαίρι ειναι οτι οι χριστιανοι απολογητές αλλα και οι εθνικοί βλέπουν την αρχαία Ελλάδα ως κάτι οριοθετιμένο.
Ο αρχαιος Ελληνας δεν αυτοπροσδιορίζονταν ως αρχαίος.
Κι αν οι ανθρωπότητα επιβιώσει κι εμεις κάποτε αρχαίοι θα θεωρούμασταν.
Οι απολογητές απο τη μια πλευρα θεωρουν οτι για να ειναι καποιος παγανιστής, εθνικος, οπως θες πες το, πρέπει να αποδέχεται και τα στραβά του αρχαίου κόσμου (ανθρωποθυσιες κλπ που όντως γίνανε και αν λέμε οτι δεν γίνανε απλά το εξιδανικεύουμε τις καταστάσεις και δεν είμαστε ρεαλιστές).
Απο την αλλοι και οι περισσότεροι εθνικοί εχουν την ανάγκη να αποδεχθούν ολόκληρο τον αρχαίο κόσμο.
Αυτό εχει ως αποτέλεσμα να μην ειναι ειλικρινεις με τον εαυτό τους και να μην είναι ρεαλιστές. πράγμα που τους οδηγεί στον αναχρονισμό.
Καλό είναι γενικά να μην εξιδανικεύουμε καταστάσεις.
Εννοείται αυτο. άλλως τε εγώ ο ίδιος εδώ μέσα έχω δώσει απάντηση σε μέλος πού κάποτε είπε ότι οι Έλληνες παρουσιάζονται να είναι παντα τα θύματα της ιστορίας. και βέβαια δεν είναι ετσι και βέβαια ο Αλέξανδρος πιχι δεν πήγε στους Πέρσες και τους Ίνδους ως θύμα.
Αλλα να μου επιτρέψεις Φώτη μου να πιστεύω και να στηρίζω τη θέση πως αυτός(ο καθενας δηλα δη) που πιστεύει και μιλάει για δωδεκάδεο στην αρχαία Ελλάδα προφανός δεν έχει ιδέα το τι ήταν εκείνη η εποχή(εγώ ακόμα μαθαίνω κάθε μέρα).
Προφανώς για εκείνον(τον καθένα δλδ) η Ελλάδα της εποχής εκείνης (σαν συνολο) δεν είναι τίποτα παραπάνω απο τους άθλους τους Ηρακλή και πολέμους.
κατι απόλυτα επιδερμικό και φτωχό.
Κατά τον ίδιο τρόπο που οταν και εμεις γίνουμε αρχαίοι όπως λες και κάποιος βρει μετα απο 3000 χρόνια 4-5 ταίνιες γκει-πορνό θα πει ότι η ανθρωπότητα του σήμερα ήταν ομοφυλόφυλοι
Οπότε για να είναι κάποιος(ο καθένας) σε θέση να έχει ρεαλιστική άποψη για ένα θέμα θα πρέπει πρώτα απ όλλα να το γνωρίζει σε βάθος
κα όχι επιδερμικά απο κάποιες εικόνες. ειδικά οταν υπάρχουν γραπτές μαρτυρίες και νόμοι που δηλώνουν το αντίθετο
αν κάποιος δεν το κάνει αυτο για μένα ειναι ύποπτο και δεν θα ενστρερνιστώ ποτέ αυτές τις γνώμες.
Ειδικά οταν τα θέματα της αρχαίας Ελλάδας ειναι απο τις πρώτες και βασικότερες ασχολίες μου ως μαθητής.
(όχι ώς δάσκαλος γιατί για να πείς κάτι για την αρχαία Ελλάδα ως δάσκαλος για την αρχαία Ελλάδα με την γνώση της εποχής να ειναι κατα κύριο λόγο χαμένη... τοτε ίσως να διαστρεβλώνεις σκόπιμα και σε αυτό το τριπάκι δεν θέλω να πέσω ούτε ειναι σωστό να πέφτει κανείς)