Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από doctormarkon » Τρί 31 Αύγ 2010, 10:42

Αυριο ανοίγει η.................................. ρουφιανόπορτα και ο ένας θα καρφώνει τον άλλον.
Το κράτος με την τσιγαροαπαγόρευση θα χάσει φόρους και μετά θα βγεί ο τζιτζιφιόγκος και θα ανακοινώσει νέα μέτρα για να βγούν τα σπασμένα από την απώλεια του φόρου καπνού. Ο καπνιστής πληρώνει φόρο επειδή έτσι γουστάρει και ας ξέρει ότι αυτό κάνει κακό στην υγεία του. Αλλά ΄όλοι καπνιστές και μη δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν κερατιάτικα και να υποστούν νέες μειώσεις. Ήδη υπήρξαν μειωμένα έσοδα από την αγορά αυτοκινήτων. Τότε πλήρωνες ευχάριστα τα τέλη ταξινόμησης επειδή απολάμβανες το καινούργιο σου αυτοκινητάκι. Ε ας πάρει και κάτι το κράτος χαλάλι του. Απολαμβάνω το αμάξι μου και πληρώνω την απόλαυση, όπως απολαμβάνω το τσιγάρο μου και το πληρώνω. Σιγά σιγά θα πληρώνουμε φόρους χωρίς να απολαμβάνουμε τίποτα απολύτως. Μία μαυρη ζωή που στοχοποιείται και πυροβολείται σε κάθε βήμα. Χωρίς απολάυσεις, χωρίς χαρές ούτε μικρές ούτε μεγάλες. Το πράγμα φάνηκε από την Καθαρή Δευτέρα με την εισβολή των δημοσιοκάφρων στις ταβέρνες. Εχει λεφτά ο Έλληνας για να τρώει έξω. Καλόμαθε στο έξω Βαράτε τον. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε μόνο για να πληρώνουμε φόρους...................... :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Ένας απίστευτος φασισμός βρίσκεται προ των πυλών. Μπροστά του η παλιά Χούντα θα μοιάζει με τη Σταχτοπούτα και τη Χιονάτη και ο Χιτλερ σαν μολυβένιο στρατιωτάκι.

Αντικαπνιστές και καπνιστές MIND THE GAP προσοχή στη ρουφιανόπορτα που ανοίγει αυριο. Και δίνουν και 4ψήφιο νούμερο τηλεφώνου τρομάρα τους.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από ArELa » Τρί 31 Αύγ 2010, 10:52

exiled έγραψε:+1 Αρέλα

Όμορφο κείμενο, νομίζω ότι πρέπει να μπει στα προτεινόμενα.
Ευχαριστώ φίλε. Κι αφού το νομιζεις, βάλε το στα προτεινόμενα (με λινκ στο συγκεκριμένο ποστ) για να ανέβει με τη σειρά του κι αυτό...
doctormarkon έγραψε:Αυριο ανοίγει η.................................. ρουφιανόπορτα και ο ένας θα καρφώνει τον άλλον.
Το κράτος με την τσιγαροαπαγόρευση θα χάσει φόρους και μετά θα βγεί ο τζιτζιφιόγκος και θα ανακοινώσει νέα μέτρα για να βγούν τα σπασμένα από την απώλεια του φόρου καπνού. Ο καπνιστής πληρώνει φόρο επειδή έτσι γουστάρει και ας ξέρει ότι αυτό κάνει κακό στην υγεία του. Αλλά ΄όλοι καπνιστές και μη δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν κερατιάτικα και να υποστούν νέες μειώσεις. Ήδη υπήρξαν μειωμένα έσοδα από την αγορά αυτοκινήτων. Τότε πλήρωνες ευχάριστα τα τέλη ταξινόμησης επειδή απολάμβανες το καινούργιο σου αυτοκινητάκι. Ε ας πάρει και κάτι το κράτος χαλάλι του. Απολαμβάνω το αμάξι μου και πληρώνω την απόλαυση, όπως απολαμβάνω το τσιγάρο μου και το πληρώνω. Σιγά σιγά θα πληρώνουμε φόρους χωρίς να απολαμβάνουμε τίποτα απολύτως. Μία μαυρη ζωή που στοχοποιείται και πυροβολείται σε κάθε βήμα. Χωρίς απολάυσεις, χωρίς χαρές ούτε μικρές ούτε μεγάλες. Το πράγμα φάνηκε από την Καθαρή Δευτέρα με την εισβολή των δημοσιοκάφρων στις ταβέρνες. Εχει λεφτά ο Έλληνας για να τρώει έξω. Καλόμαθε στο έξω Βαράτε τον. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε μόνο για να πληρώνουμε φόρους...................... :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Ένας απίστευτος φασισμός βρίσκεται προ των πυλών. Μπροστά του η παλιά Χούντα θα μοιάζει με τη Σταχτοπούτα και τη Χιονάτη και ο Χιτλερ σαν μολυβένιο στρατιωτάκι.

Αντικαπνιστές και καπνιστές MIND THE GAP προσοχή στη ρουφιανόπορτα που ανοίγει αυριο. Και δίνουν και 4ψήφιο νούμερο τηλεφώνου τρομάρα τους.
Ζητώ συγνώμη από κάποιους εδώ μέσα, που δεν καταφέραμε ακόμα να διαφωνήσουμε ώστε να δουν κατά πόσο με "γλύφεις" ή κατά πόσο θέλω οι άλλοι "να συμφωνούν μαζί μου", :loco: αλλά κι εδώ τα ίδια λέμε... :thumb: Τι να κάνουμε τώρα... ας μας κάνουν μήνυση! :lol:







( ΥΓ: Συγχώρα με που μου διέφυγε και δε σε ανέφερα στις ευχές της Παναγίας... Ετη πολλά, δυνατά, δημιουργικά με το πνεύμα σου ακάθεκτο γλυκιά μου :rose: )
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS » Τρί 31 Αύγ 2010, 12:19

ΧΕΧΕ :argue:
γαλατσι κυψελη το καπνιζειν δεν με μελει... :punch:

τουντες μερες σε προτυπο μαγαζι του γαλατσιου θα εισελθει γνωστος μη καπνιζων του νετ...Βαρ[να]βαρος

κανονισε να μην υπαρχει παγωμενο τσαη ροδακινο... :help:

και να δω κανα τασακι... :freak: :freak: αμαν αμαν :lol:

:rose:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Kariatida » Τρί 31 Αύγ 2010, 12:45

Το πρόστιμο είναι γιατί ο Έλληνας αν δεν έχει κάτι να φοβάται, δεν συμμορφώνεται. Αν δεν υπήρχε το 200άρι πρόστιμο στους μη φορώντες ζώνη ασφαλείας, ακόμη θα κυκλοφορούσαμε χωρίς.

Προσωπικά είμαι υπέρ της απαγόρευσης του τσιγάρου σε κλειστούς και δημόσιους χώρους (μη αεριζόμενους ή με ελλειπή εξαερισμό χώρους), καθώς και στα ΜΜΜ. Έχει τύχει να μπω σε ταξί κι ο τύπος να αρνείται ν' ανοίξει το παράθυρο ενώ καπνίζει πούρο(!). Είμαι που είμαι λαπάς στο στομάχι όταν ανεβαίνω σε οχήματα, μυρίζοντας και το πούρο, πήγα κατ' ευθείαν για "κατάθεση εσωτερικού κόσμου".

Οκ, η κυβέρνηση το παρατραβάει με τα μέτρα, καιρός είναι όμως να δει και ο καπνιστής τι εστί καταπίεση, γιατί τόσα χρόνια αυτοί που καταπιέζονται είναι εκείνοι που αναγκάζονται να γίνουν παθητικοί καπνιστές εισπνέοντας όλες τις πίσσες περαστικών, φίλων, συγγενών, οικογένειας, κλπ. Αφήστε που το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που προσβάλλονται από καρκίνο των πνευμόνων είναι παθητικοί καπνιστές. Ο καπνιστής συνήθως είναι 7ψυχος σε αυτό το θέμα.
Δεν παθαίνουν όλοι οι καπνιστές ΚΠ.
Πραγματικότητα . Μόνο 1 καπνιστής στους 10 (10%) θα νοσήσει από ΚΠ. Όμως οι 8 καπνιστές στους 10 (80%) θα υποφέρουν από ασθένειες που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με το κάπνισμα: άλλες μορφές καρκίνου, καρδιαγγειακά και αναπνευστικά νοσήματα. Επιπλέον, 12% ατόμων που εκδηλώνουν καρκίνο του πνεύμονα δεν υπήρξαν ποτέ καπνιστές. Κάποιοι από αυτούς εκτίθενται σε τοξικά καρκινογόνα, όπως ο αμίαντος, ενώ άλλοι σε εισπνεόμενα καρκινογόνα, όπως ο καπνός του τσιγάρου, στον χώρο εργασίας ή στο σπίτι τους (οι λεγόμενοι παθητικοί καπνιστές).
Η χειρότερή μου είναι όταν κάποιοι σε βλέπουν ότι διακριτικά προσπαθείς να απομακρυνθείς από τον καπνό και στον φυσάνε μεσα στα μούτρα. Εκεί είναι που θέλεις να ξέρεις βαράτε ώστε να τους δείξεις τι εστί βερύκοκο.

Η παράθεση (quote) και το υπόλοιπο άρθρο βρίσκεται στο: http://www.lungcancer.gr/portal/content ... 17318.php3 .
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από doctormarkon » Τρί 31 Αύγ 2010, 13:42

Αυτά τα έχουμε συζητήσει και σε άλλο σημείο του νήματος. Μεταξύ μας μπορούμε να λύνουμε τις διαφορές μας και τώρα τους χαλεπούς καιρούς που περνάμε καλά θα είναι να μην τσιμπάμε με τις διχόνιες και αρχίζουμε να ρουφιανεύουμε ο ένας τον άλλον. Πέρα από την υγεία και αν το κάπνισμα κάνει καλό ή κακό πρέπει να δούμε τι κρύβεται πίσω από αυτή την απαγόρευση από μια Κυβέρνηση που κάθε άλλο παρά νοιάζεται για τη ζωή και την υγεία μας αφού ξηλώνει και το τελευταίο ίχνος κράτους πρόνοιας που υπήρχε. Πως να πιστεψεις ότι το κάνει για το καλό μας όταν ακόμα και τα νοσοκομεία αποδυναμώνονται και κλείνουν?.
Ακόμα και να μην κάπνιζα θα το άρχιζα από αύριο. Στο πεζοδρόμιο θα κάνουμε στέκι και καλές γνωριμίες για να οργανώνουμε προγράμματα δράσης.
Το θέμα είναι ότι επιδιώκεται η πειθαρχηση. Και πειθάρχηση για χάρη της "υγείας " είναι η πιό ύπουλη.
Μήπως κάποτε μπαίνουν σπίτι μας και αρχίζουν να μας καίνε τα πράγματα αν πιστευουν ότι έχουν σκόνη και μικρόβια (από υγειονομικές διατάξεις του 1915 για τον εξανθηματικό τύφο). Εχουν πάρει φόρα και μπορεί να αρχίζουν από το κάπνισμα που οι μισοί δεν το θέλουν αλλά να προχωρήσουν σε άλλες μεθόδους πειθάρχησης και υποβιβασμού της προσωπικότητας που συναντιούνται στα ολοπαγή ιδρύματα στους τρόφιμους. Όπως υποχρεωτικά ξυρισμένο κεφάλι, να σου βγάζουν τα δόντια γιατί έχουν μικρόβια (κάποτε γινόταν ένας υμνος στη μασέλα στη Βρετανία), σφραγγισμα και ηλεκτρονικά βραχιόλια για παρακολούθηση ακόμα και στον καμπινέ.
Είναι λίγο σενάρια επιστημονικής φαντασίας αλλά οι πρακτικές που ξεκινούν από τα ιδρύματα και τις φυλακές έχουν την τάση να διαρρέουν ύπουλα. Οι τάσεις δείχνουν ότι ένας φασισμός βρίσκεται προ των πυλών και επιδιώκει τη στέρηση κάθε ελευθερίας, τον υποβιβασμό της προσωπικότητας, τη στερηση από χρήμα και από κάθε περιουσιακό στοιχείο που με τόσο κόπο απέκτησε ο καθένας από εμάς, τη στοχοποίηση ανα κατηγορίες, την ενοχοποίηση. Και μάλιστα με τρόπους που έχουν μεγάλη διειδυτικότητα στη συνείδηση του καθ ενός. Αυτά που γίνονται προς χάρην της υγεινής είναι περισσότερο ύπουλα από τα κλομπ του μπάτσου (ο οποίος όταν αμολάει τα χημικά δεν νοιάζεται για την υγεία σου ούτε για τους πνεύμονές σου).
Το περσινό κράτος ήταν πιό μαλακό σε σχέση με το φετινό. Αυτή η Κυβέρνηση δεν με πείθει ότι το κάνει για το καλό μας.
Δεν μας έδειξε κανένα δείγμα εμπιστοσύνης. Τόσο που αρχίζω να σκέφτομαι μήπως το κάπνισμα κάνει και καλό. Το μυαλό μου παει μακρυά. Οι τασεις όμως με τρομάζουν
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τρί 31 Αύγ 2010, 18:18

Το πρόστιμο είναι γιατί ο Έλληνας αν δεν έχει κάτι να φοβάται, δεν συμμορφώνεται. Αν δεν υπήρχε το 200άρι πρόστιμο στους μη φορώντες ζώνη ασφαλείας, ακόμη θα κυκλοφορούσαμε χωρίς.
Αχ αυτος ο κακος ο Ελληνας. ο άξεστος, ο απειθαρχος, που ολοι του φορτώνουμε ενοχικά.
Δεν παει πολύς καιρός που ολοι και κυριως τα Ελληνικα ΜΜΕ αλλα και Ελληνες τηλεθεατές που επηρεάστικαν απο αυτα, ουι ολίγοι στον αριθμό χρησιμοποίησαν τον "κακο" Ελληνα ως εξιλαστήριο θύμα για τα δεινά της ευρώπης.
Οι κακοι Ελληνες απο τη μια και απο την αλλη οι καλοι γερμανοι, που δουλευουν για να ξελασπώσει η Ελλάδα (ναι ναι ξιθηκε η μερκελ για την Ελλάδα και βάλθηκε να την σώσει).
Δώσαμε γη και ύδωρ στα ξένα συμφέροντα και απο την αλλή νιώθουμε και υποχρεωμένοι απο πάνω.
Αυτα σχετικά με τον κακό Ελλήνα που εκθέτει τους νοικοκυραιους ευρω-πεους.
Και βλέπω και κάτι καρατζαφέρηδες, να υποστηρίζουν τετοιες θέσεις, και απο πανω να πουλανε πατριωτισμό.
Το πρόβλημα του Ελληνα δεν ειναι η απειθαρχεία του (που ειναι στην φύση του, αλλα και στη φυση καθε ανθρωπου, απλα αλλοι λαοι καταπιεζουν αυτη τη φυση κι αλλοι οχι, και ισως αυτό ειναι το γνώρισμα δημιουργησε τους ηρωες, ενα ρομποτ δεν διψαει για ελευθερία αρα δεν εχει λόγο να γινει ηρωϊκο) αλλα το πρόβλημα ειναι οτι τον εχουν κανει να νιώθει ενοχές για το μονο χαρακτηριστικό που διαχωρίζει τον άνθρωπο απο το ρομπότ.
Νιώθουμε ενοχές που ειμαστε ανθρωποι κι οχι ανθρωποι μαριονέτες.
Ετσι λειτουργεί αυτός ο ανάποδος κόσμος!
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από doctormarkon » Τρί 31 Αύγ 2010, 20:45

Θα ήθελα να προτείνω το άρθρο του Φώτη για τα "προτεινόμενα". Αν θυμάμαι καλά ο Φώτης δεν είναι καπνιστής και με αυτά που έγραψε χτύπησε κέντρο στο στόχο. Γιατί το προβλημά μας δεν είναι το τσιγάρο, οι βλάβες που προκαλεί στην υγεία κλπ κλπ κλπ. Σε κάποιους χώρους οικολόγων, χορτοφάγων μνε συγκεκριμένη φιλοσοφία κανείς δεν διανοείται να ανάψει τσιγάρο όπως δεν διανοείται κανείς να ανάψει τσιγάρο σε ένα μοναστήρι όταν είναι φιλοξενούμενος και του κάνουν τραπέζι. Εκεί κανένας βούρδουλας δεν υπάρχει και κανένα ρουφιάνο δεν φοβάται που θα πάρει το τετραψήφιο νούμερο. Σέβεται το χώρο και αυτό αρκεί. Πολύ απλό!!!!!!!
Το πρόβλημα είναι η ίδια η απαγόρευση. Θα διαφωνήσω κάθετα με τη σύγκριση της απαγόρευσης του τσιγάρου και με την υποχρέωση να φοράς ζώνη ασφαλείας. Δεν υπάρχει καμμία σχέση μεταξύ των δύο. Το πρώτο έχει μεγάλη διεισδυτικότητα σαν τρυπάνι, το δεύτερο είναι απλά ένα μέρος των κανόνων ασφαλούς οδήγησης και περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στο αμάξι και δεν βγαίνει έξω απ αυτό. Δικαίωμα και εξουσία έχει μόνο ο αρμόδιος τροχονόμος, αν σε δει και βγεί παγανιά για σαφάρι προστίμων. Εδώ ο καθένας επίδοξος ρουφιάνος βρίσκει δουλειά και ίσως το.........νόημα της ζωής του.
Αν υπάρχει μία σύγκριση με κάποια άλλη απαγόρευση αυτή είναι η απαγόρευση να κατεβάζεις μουσική και υλικό από το Ίντερ νετ. Είναι και αυτή μία άκρως διεισδυτική απαγόρευση αφού δίνει δικαίωμα εισβολής και ανακατέματος στον προσωπικό σου χώρο. Αυτού του είδους απαγορεύσεις σχετίζονται με την επιτήρηση.
Αν κάποιος έχει διαβάσει το βιβλίο του Foucault "επιτήρηση και τιμωρία η γέννηση της φυλακής" θα καταλάβει τι εννοώ. Λατρεύω τον Michel Foucault και έχω σκοπο να του κάνω αφιέρωμα εδώ και στο youtube αλλά είναι αρκετά πολύπλοκος και πολυδιάστατος για να χωρέσει σε ένα β'ίντεο. Με έχει επηρεάσει πολύ και όταν βλέπω απαγορεύσεις με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά με πιάνει τρόμος
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από ArELa » Τρί 31 Αύγ 2010, 22:29

Θα ήθελα να προτείνω το άρθρο του Φώτη για τα "προτεινόμενα"
Παιδιά παρακαλώ να πηγαίνετε στην αντίστοιχη ενότητα προτεινομένων και στο φετεινο τόπικ, να βάζετε τις προτάσεις σας. Μετά να επανέρχεστε εδώ με λινκ της πρότασης. Μην το ζητάτε, κάντε το, γιατί από εκείνο το τόπικ παίρνουν σειρά αυτά που θα ανέβουν.

Ευχαριστώ.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από doctormarkon » Τρί 31 Αύγ 2010, 22:39

Όταν ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου αρχίζει η πυρά και η ιερά εξέταση. Δεν αποκλείεται να δούμε να πέφτουν στην πυρά και να απαγορεύεται η κυκλοφορία και η προβολή κάθε φωτογραφίας η ταινίας της αξέχαστης Μελίνας επειδή ήταν μεγάλο "φουγάρο". Δεν αποκλείεται να απαγορευτεί κάθε τραγούδι που έχει τη λέξη τσιγάρο μεσα (Όλα τα ρεμπέτικα και τα λαικά στην........πυρά) και μαζί με αυτά να ανοίξει η πόρτα της λογοκρισίας και για άλλες λέξεις η φράσεις ώστε να ακούμε μόνο τραγούδια με τις λέξεις κουνήσου και κούνα το.

Στα 3 χρόνια παρουσίας μου στο youtube μιά φορά τα χρειάστηκα και τρόμαξα μπορώ να πω όταν είδα έναν οχετό από μπινελίκια από έναν αντιπαθητικό αντικαπνιστή που ήταν ταυτόχρονα και παρανοικός. Δεν ήταν Έλληνας (Οι Έλληνες δεν είναι ακόμα τόσο παρανοικοί και ψυχάκηδες αλλά ο καιρός γαρ εγγύς) Βραζιλιάνος ήταν, και τα μπινελίκια ήταν στα πορτογαλικά. Ήταν στα βίντεο που είχα ανεβάσει στην αρχή για τον Αυρτον Σέννα. Ο τύπος που μου επιτέθηκε είχε το ψευδώνυμο lulafan (Λούλα είναι ο πρωθυπουργός της Βραζιλίας και πρώην εργατοπατέρας κάτι σαν τον Κουτρουμάνη δηλαδή) Η επίθεση ήταν γιατί ο Σέννα είχε διαφήμιση της Marlboro στο μονοθέσιο και στη φόρμα του και θεωρούσε τον μακαρίτη εγκληματία που σκότωσε εκατομύρια άτομα σε όλο τον κόσμο από τον καρκίνο που διαφήμιζε ενώ ταυτόχρονα τάιζε "άχρηστα στόματα" στις φαβέλες. Και μια και το έφερε η κουβέντα στη Βραζιλία το σχέδιο αποπληθυσμού προχωράει όπως απέδειξαν οι πρόσφατες πλημύρες στο Νιτεροϊ του Ριο που μία εταιρία δημοσίων έργων έστρεψε τα νερά ενός χειμάρου προς τη μεγαλύτερη φαβέλα της περιοχής, ενώ η διαμόρφωση της κοινής γνώμης κινείται προς δύο κατευθύνσεις. Από τη μιά αντικαπνιστική εκστρατεία για την υγεία από την άλλη η ανάγκη αποπληθυσμού για να μειωθεί η εγκληματικότητα από της "γής τους κολασμένους".

Επιστροφή στην Ελλάδα τώρα με ένα πολύ φιλοσοφημένο τραγούδι από το Μιχάλη Μενιδιάτη



Κατεβάστε το αν σας αρέσει πριν το απαγορεψουν και αυτό.

"Όταν θα ρθει η στιγμή που θα με πάρει ο Χάρος δεν θα μου δώσει ούτε ώρα αναβολή"

Ελληνική κουλτούρα ενάντια στην αποστείρωση και την υπερπροστασία και κάθε λογής απαγορεύσεων.
Εδώ είναι Ελλάδα. Δεν είναι Βραζιλία, ούτε Νιγηρία, ούτε Αργεντινή, ούτε Ινδία ούτε Ταιλάνδη ούτε και Ευρώπη. Όχι δεν θα γίνουμε φυτά. Δεν θέλουμε Νταντάδες.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από doctormarkon » Τρί 31 Αύγ 2010, 22:56

Κατανοώ το πρόβλημα των μη καπνιστών που μπορεί τα ντουμάνια να τους ενοχλούν και μάλιστα πολύ. Αλλά είπαμε όταν υπάρχει συνενόηση όλα λύνονται και όχι με το βούρδουλα. Αλλά καλά θα κάνουν να μην πολυχαίρονται με το μέτρο αυτό ούτε να βιαστούν να το χειροκροτήσουν και να πούν επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί μετά από λίγο καιρό ο εθνικός μας τζιτζιφιόγκος θα ανακοινώσει νέα μέτρα και νέους φόρους και νέες περικοπές. Θα είναι για το φόρο που γλύτωσαν οι καπνιστές που δεν καπνίζουν πιά και ζημιώθηκε το Κράτος που δεν εισπραξε φόρο καπνού. Και τότε αυτό το φόρο θα τον πληρώσουν και οι μη καπνιστές ως παθητικοί καπνιστές.
Το σίγουρο είναι ότι ο Εθνικός μας τζιτζιφιόγκος (Παπακωνσταντίνου) ο φραγκοφονιάς δεν θα αφήσει τόσο εύκολα φόρο να πέσει κάτω ούτε καν τους καπνιστές να χαρούν τα λεφτά που εξοικονόμησαν κόβοντας το τσιγάρο. Φερτα εδώ θα πεί να τα δώσω στους αναξιοπαθούντες Τραπεζίτες τώρα που έκοψες το τσιγάρο μπορείς να ζείς και με ακόμα πιό λίγα (θα το πει πιό κομψά βέβαια τζιτζιφιόγκικα ώστε να γίνει εύπεπτο).
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Kariatida » Τετ 01 Σεπ 2010, 00:41

doctormarkon έγραψε:Αυτά τα έχουμε συζητήσει και σε άλλο σημείο του νήματος.
Ναι ξέρω, είμαι "αντιπαθητική" αντικαπνίστρια.
doctormarkon έγραψε:Ακόμα και να μην κάπνιζα θα το άρχιζα από αύριο.
Δηλαδή αν έβγαιναν και έλεγαν ότι απαγορεύονται δια νόμου τα τσίζμπεργκερ θα έπρεπε να κυκλοφορούμε με 300 τσίζμπεργκερ στο χέρι; Ως πού θα έφτανες για χάρη της αντίδρασης; Είναι αρκετά παιδιάστικος τρόπος σκέψης. Με την ίδια λογική, μιας και το κρέας είναι κακό για την υγεία, γιατί να μην πεθάνουμε όλοι μαζί από χοληστερίνη; Διάβαζα σήμερα ένα άρθρο που έλεγε για καπνιστές και υψηλό αιματοκρίτη και ότι δεν είναι δείγμα υγείας αλλά νόσου και ήδη έχω θoρηβηθεί και κυνηγάω τη μαμά μου να το ελαττώσει/κόψει (τον μπαμπά τον έχω καταφέρει).
doctormarkon έγραψε:Oι τάσεις δείχνουν ότι ένας φασισμός βρίσκεται προ των πυλών και επιδιώκει τη στέρηση κάθε ελευθερίας, τον υποβιβασμό της προσωπικότητας, τη στερηση από χρήμα και από κάθε περιουσιακό στοιχείο που με τόσο κόπο απέκτησε ο καθένας από εμάς, τη στοχοποίηση ανα κατηγορίες, την ενοχοποίηση.
Την στέρηση κάθε ελευθερίας δεν θα το έλεγα. Το να πουν σ' έναν καπνιστή να μην καπνίζει σε δημόσιους ή μη αεριζόμενους χώρους δεν είναι τραγικό. Θα είναι δύσκολο μέχρι να συνηθίσετε, αλλά δεν χάθηκε ο κόσμος. Επειδή έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε οικογένεια καπνιστών και μάλιστα φουγάρων, μπορώ να πω με σιγουριά και το τι παθαίνεις από το κάπνισμα μετα τα πενήντα, και το τι ζει κάθε μέρα το παιδί/εγγόνι σου, και την αηδία του να είσαι παιδάκι και τα ρούχα σου αντί να μοσχομυρίζουν να βρωμάνε τσιγαρίλα. Αντί να το παίρνετε μόνο αρνητικά, όταν και εάν ξεπεράσετε τον εγωισμό σας, ίσως δείτε και το θετικό του πράγματος. Τίποτα δεν είναι μόνο θετικό και τίποτα μόνο αρνητικό. Όλα έχουν δύο όψεις, το θέμα είναι κατά πόσο μας επιτρέπουν οι παρωπίδες μας να δούμε σφαιρικά το θέμα.
doctormarkon έγραψε:Τόσο που αρχίζω να σκέφτομαι μήπως το κάπνισμα κάνει και καλό. Το μυαλό μου παει μακρυά. Οι τασεις όμως με τρομάζουν
Δυστυχώς όσο και να θέλουν κάποιοι να το πιστεύουν (και μέλη της στενής και ευρύτερης οικογένειάς μου το πιστεύουν αυτό), δεν αλλάζει απλά με τη θέληση. Έρχεται η μέρα που σε χαιρετά με "αγάπη" η ΧΑΠ και λες: "Μα γιατί βήχω τόσο πολύ κάθε πρωί; Γιατί βήχω αίμα κάθε πρωι; Μήπως είναι που σηκώνομαι απότομα από το κρεββάτι ή μήπως είναι φυματίωση;" Και πας στον γιατρό και σου λέει: "Ααααα πουλάκι μου, καπνιστής ε;". Και σε σκίζει.
Divine Sinner έγραψε:Αχ αυτος ο κακος ο Ελληνας. ο άξεστος, ο απειθαρχος, που ολοι του φορτώνουμε ενοχικά.
Έλα Αθήνα και θα σου δείξω πολύ ωραία παραδείγματα του Ελληνάρα. Σε χιλιάδες. Εσείς μια χαρά είστε εκεί πάνω. Για ρωτήστε κι εμάς εδώ χάμω για τα αποκτηνωμένα ζωάκια που το παίζουν άνθρωποι.

Το ρεζουμέ το δικό μου είναι: Σαν καπνιστές και σαν οντότητες μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε με την υγεία σας. Κανείς δεν θα σας επιβάλλει το τι θα επιλέξετε και πολύ περισσότερο εγώ. Αυτό που με σπάει και με τσιτώνει είναι όλη αυτή η απαξίωση. Όλοι οι χαρακτηρισμοί ενάντια στους "αντιπαθητικούς αντικαπνιστές" που έναναν το "λάθος" να θέλουν να είναι υγιείς. Εμείς στην τελική σεβόμαστε την ανάγκη σας να καπνίζετε.Γιατί πρέπει με το που βγήκε το μέτρο να βγαίνουν χαρακτηρισμοί που παραπέμπουν στους "κακούς αντικαπνιστές"; Δείχνει μεγάλη έλειψη σεβασμού όταν ουσιαστικά δεν είναι ο αντικαπνιστής που επιβάλλει τα μέτρα, είναι αυτός που εισπνέει τις αηδίες που εκπνέουν οι καπνιστές και μέχρι πρότεινος έπρεπε να λέει κι ευχαριστώ γι' αυτό. Αυτό δεν είναι φασισμός; Ή φασισμός είναι μόνο αυτό που δεν γουστάρουμε εμείς; Το να αναγκάζεις τον συνάνθρωπό σου να εισπνέει καρκίνο δεν είναι φασισμός όχι..."είναι δικαίωμά σου". Ή καλύτερα: "Άς άρχιζε κι αυτός το κάπνισμα να μην κινδύνευε, δεν του φταίω εγώ αν έχει αδύναμο οργανισμό". Άστε, ξέρω όλες τις ατάκες και τα επιχειρήματα των φανατικών καπνιστών απ' έξω κι ανακατωτά εδώ και 20 χρόνια.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 01 Σεπ 2010, 00:58

Πρωτα απο όλα δεν καπνίζω.
Αλλα δεν αντιμετωπίζω και την κατάσταση και τοσο τραγικα.
Αν μαζευτουμε 5-6 φιλοι στο σπιτι μου, οποιος θελει θα καπνίσει.
Εχω και τασάκια.
Επίσης δεν ειναι δυνατών να απαγορέψεις στους χώρους διασκέδασης να μην καπνίζουν.
Αυτο μου θυμιζει την διαφημηση "θα φανταζοσουν τη ζωη χωρις αμστελ;" που τρεις ροκαδες με μουσια και μακρυα μαλια
παραγέλνουν τσαϊ.
Ενα μπαρ ειναι χωρος ιδιωτικός.
θα επρεπε να ειναι στην ευχέρια του ιδιοκτήτη να επιτρέπει ή οχι το κάπνισμα και αν το απαγορεύει να υποστει και την ανάλογη μειωση πελατείας.
Γιατι εχουμε ελευθερη οικονομία και ο καθενας προσφέρει οτι θέλει και ο καθενας κρινει αν θα αγοράσει το συγκεκριμένο προϊον ή υπηρεσία.
Αν λοιπόν εχω ενα μπαρ θα πρέπει να εχω το δικαίωμα να το διαθέτω για καπνιζοντες και οποιος δεν αντέχει μπορεί να μην έρθει στο μαγαζί.
Την στέρηση κάθε ελευθερίας δεν θα το έλεγα. Το να πουν σ' έναν καπνιστή να μην καπνίζει σε δημόσιους ή μη αεριζόμενους χώρους δεν είναι τραγικό. Θα είναι δύσκολο μέχρι να συνηθίσετε, αλλά δεν χάθηκε ο κόσμος
Αν ειναι θεμα συνηθειας οκ. Τοτε τιποτα δεν ειναι τραγικο. Να σου πει το κράτος τι συνηθειες θα εχεις δεν ειναι τοσο τραγικό, ε θα συνηθήσεις (γι αυτο αλλωστε λέγονται και συνηθειες).
να σου πει τι ρουχα θα φορας, ε σιγα το πράμα, δεν ειναι τραγικό θα συνηθήσεις.
Ολα συνηθίζονται.
Μονο που ΝΑΙ χαθηκε ο κοσμος.
Φτάνουμε σε ενα σημειο που το κράτος ελέγχει τη καθε πτυχη της ζωή μας.
Σε λιγο θα κάνουμε παιδια με τεχνητη γονιμοποιηση για να μην διαδίδουμε το εϊτς.
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Kariatida » Τετ 01 Σεπ 2010, 01:35

Μάλλον υπερβάλεις τώρα Φώτη. Δεν είπα πουθενά ότι είμαι φανατική αντικαπνίστρια ή σεληνιάζομαι όταν καπνίζει κάποιος. Το αντίθετο.

Έχω σπαστεί με τον όρο "αντιπαθητικοί αντικαπνιστές" και την ανικανότητα να δει κάποιος πως "οκ, μας κόβουν το τσιγάρο, τι μπορούμε να κάνουμε γι' αυτο;" Χωρίς λόγια-λόγια-λόγια, και χαρακτηρισμούς στους μη καπνίζοντες. Με πράξεις. Ουσιαστικά γκρινιάζουμε για το τι μας κάνουν αλλά πέρα από παιδιάστικες αντιδράσεις δεν έχουμε να προσφέρουμε κάποια λύση. Αυτό είναι που με σπάζει τα μάλλα. Ξεσπάμε μέσα στο φόρουμ και έξω είμαστε ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 01 Σεπ 2010, 01:52

Θα επαναλάβω-υπενθυμίσω (για τελευταία φορά) στον Εξόριστο και τη Δοκτορέσσα, (παρακαλώντας τους να με προσέξουν αυτή τη φορά) πως αν δεν πάνε στο τόπικ "Προτεινόμενα 2010" να καταθέσουν πρόταση όπως κάνουμε όλοι, η πρότασή τους δεν θα ισχύσει. Δεν είναι δυνατόν να κάνω ΚΑΙ αυτή τη δουλειά εγώ.
Η διαδικασία είναι απλή. Αρέσει ένα ποστ; Πάτε εκεί, δίνετε το λινκ του ποστ, και το προτείνετε. Μετά επιστρέφετε στο τόπικ του ποστ, και ενημερώνετε ότι το προτείνατε. Πόσος κόπος -ή/και πόσο δύσκολο είναι τελικά;

Πάμε παρακάτω.
Ξαναβλέπω την ιστορια να επαναλαμβάνεται...
Η Μαρια καταλαβαίνω πως έχει επηρεαστεί πολύ από αυτό. Και την νιώθω. Οι επισημάνσεις της είναι δόκιμες, σωστές κατά κανόνα, αλλά σε κάποια σημεία υπερβολικές, με αποτέλεσμα να προκαλεί μη καπνιστές, που σίγουρα δεν είχε πρόθεση να κάνει.

Παραδόξως είμαι πιο ψύχραιμη αυτή τη φορά, σε ένα θέμα που κυριολεκτικά με λαμπαδιάζει από οργή, αλλά αποφάσισα να αφήσω την οργή πίσω και να το αναλύσω λογικά. Το έκανα ήδη σε σκόρπια ποστς, και επειδή νιώθω πως η συλλογιστική μου καλύπτει και αρκετούς και αρκετά, φρονώ ότι τα κυριότερα πρέπει να μπουν όλα μαζί σε ένα ποστ, οπότε αντέξτε με που θα επαναλάβω κάποιες αιτιάσεις/επιχειρήματά μου.

Νένα
δεν είσαι "αντιπαθητική" με τίποτα και για τίποτα. Έχεις την άποψή σου και τα δικαιώματά σου όπως τα'χουν όλοι, ή ΘΑ'ΠΡΕΠΕ να'χουν όλοι τα τελευταία. Το θέμα είναι ουσιαστικό και όχι αντιδραστικό.

Πρόσεξέ με λίγο και πες μου που διαφωνείς με τα παρακάτω σημεία όπως θα τα παραθέσω. Είχα πει:

1/ Η επιβολή και η απαγόρευση, είναι πράγματα που μπορώ να κατανοήσω, να τηρήσω και να σεβαστώ (νόμους κανόνες κλπ) , όταν έχουν να κάνουν με την έννομη τάξη και με την προστασία του πληθυσμού-του συνόλου.

Η επιβολη και η απαγόρευση όμως που στοχεύει στην αυτοδιάθεσή μου, είναι σαφές πρόδηλο φασισμού.

---
μα θα μου πεις κι εσύ έχεις το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης και δε θες να ενοχλείσαι απ'τον καπνό μου. ΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ. Μπορούσε να απαιτήσει η πολιτεία από τους ιδιοκτήτες καφετεριών/μπαρ/εστιατορίων κλπ, να χωρίσουν μέρος του χώρου τους σε μη καπνιστών, αλλά και στο καπνιστών (γιατί μπορεί να θέλουν να πάνε μη καπνιστές σ'αυτόν) να τοποθετήσουν άπαντες ΠΑΝΙΣΧΥΡΑ εξαεριστικά. Ετσι θα λυνόταν το πρόβλημα (που ΞΑΦΝΟΥ ανέκυψε) για όλους. Ναι ή όχι;
ΑΥΤΟ θα έπρεπε να επιβάλλει ο "εξουσιάζων" που πραγματικά νοιάζεται για την υγεία του πληθυσμού, και όχι να επιβάλλει την φασιστική απαγόρευση του "ΔΕΝ καπνίζετε" που καταπιέζει το 70% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ του πληθυσμού.

Μπορουμε να συμφωνήσουμε συνολικά (καπνιστές και μη) ότι η επιβολη αυτή ΔΕΝ γίνεται για το καλό μας; Νομίζω πως ομόφωνα θα πούμε ναι σ'αυτό.


Αφού λοιπόν δεν το κάνει για το καλό μας, γιατί το κάνει και με τόση ζέση μάλιστα;
Θα παραθέσω μερικούς λόγους που σκέφτηκα εγώ, και σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι που δεν σκέφτηκα:

1/ για να δει αν και κατά πόσο θα δεχτεί την επιβολή (την ΟΠΟΙΑ επιβολή) ΜΕΓΑ μέρος του πληθυσμού.
2/ για να βάλει καπνιστές-μη καπνιστές σε συγκρουσιακό mode.
(τα παραπάνω είναι εμφανή, δε νομίζω να διαφωνήσουμε σ'αυτά)
3/ για να δώσει μια χαριστική βολή πτώσης στην ήδη πεσμένη ψυχολογία του κόσμου
(και γιατί ΞΑΦΝΟΥ έχουν τόση πρεμουρα να μειωθεί το τσιγάρο αφού ΔΕΝ τους απασχολεί το "καλό μας";)
4/ για να αποτρέψει ΤΥΧΟΝ (λέω τυχόν) ευεργετικές επιδράσεις που μπορεί να έχει η νικοτίνη (που δε γνωρίζουμε γιατί δε μας ανακοινώθηκε απ'την επιστημονική κοινότητα) απέναντι σε χημικά "καταστολής" ή/και "ζομπιποίησης" (που δεχόμαστε όλοι από αέρος και νερού ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ;
Τέλος...(το είπα ήδη:)
5/Δεν βλέπουμε ότι ΞΑΦΝΟΥ και ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ προέκυψε όλο αυτό;
Πού ήταν αυτοί οι "Νοιάζομαι για σένα" τόσες ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για να μην πω ΑΙΩΝΕΣ που ο κόσμος κάπνιζε άνετα σε χώρους αναψυχής; Και δεν σας ψιλιάζει τελικά αυτό το ΞΑΦΝΟΥ;


Θαρρώ πως θα συμφωνήσουμε λοιπόν ότι είναι αρκετοί οι λόγοι (και κάμποσοι που δεν έχουμε σκεφτεί ) που τους οδηγούν σ'αυτή την απαγόρευση.

Και τώρα στο κρίσιμο ερώτημα:

Συναινείς με την απαγόρευση;
Ξανασκέψου το πριν απαντήσεις, αφού συνυπολογίσεις τα παρακάτω:

1/ Γιατί δεν έκαναν μια αντικαπνιστική εκστρατεία με σποτάκια (είναι μανούλες στον έλεγχο του νου) που θα "έπειθε" πολλούς, και προτίμησαν την ΕΠΙΒΟΛΗ (που δεν πείθει κανέναν αλλά εξοργίζει και κανει πολλούς αντιδραστικούς;) ;

2/Αν "περάσει" έτσι αυτό, και αντιληφθούν πως α/ ΣΥΝΑΙΝΕΙΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ στο να περάσει, β/ ότι ΥΠΑΚΟΥΝ-ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ οι πολίτες σε ό,τι τους επιβάλλεται....
σκέψου πως γρήγορα θα ασκήσουν μια άλλη ΕΠΙΒΟΛΗ/ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ που θα ενοχλεί τρομερά εσένα (άλλη μεγάλη μερίδα του πληθυσμού εννοώ, στην οποία θα "ανήκεις" κι εσύ) και θα σε βγάζει έξω απ'τα ρούχα σου! Η απαγόρευση κατοικιδίων ας πούμε. (το'χουν σκοπό κι αυτό αργότερα...) Παράλογη επιβολή; Αχα! Μπορεί να σου προβάλλουν ένα σωρό επιχειρήματα που να το υποστηρίζουν ως "σωστό". Τότε τι θα πεις σ'εμάς τους καπνιστές (την μεγάλη μερίδα του πληθυσμού που καταπιέζεται τώρα); "Στηρίξτε την αντίδρασή μου σ'αυτόν τον φασισμό;" Ορισμένοι (κι εγώ που έχω ζώο ) μπορεί να το κάνουν, αλλά δεν θα αδικήσω κι αυτούς που αδιαφορούν για τα ζώα (οικόσιτα στα χωριά) ή δε θέλουν ζώα μέσα στο σπίτι τους στην πόλη - αν έρθουν και σου πουν για την όποια απαγόρευση που θα "πλήττει" εσένα, "Όταν εγώ ούρλιαζα για το τσιγάρο, εσύ τους καθαγίαζες που ασκούσαν αυτή την επιβολή. Μάζεψε τα κουβαδάκια σου τώρα και τράβα σ'άλλη παραλία".

Συνεπώς:

1/Επειδή αυτές οι απαγορεύσεις (επεμβάσεις στην αυτοδιάθεση του καθένα) είναι αδιαμφισβήτητα ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ, πιστεύω πως ο πληθυσμός θα πρέπει ΕΝΩΜΕΝΟΣ να στέκεται ΕΝΑΝΤΙΑ σ'αυτές, ΑΣΧΕΤΩΣ με το πώς αντιμετωπίζουν την κάθε απαγόρευση σε επίπεδο προσωπικής προτίμησης.

2/ Δεν μπορώ να το υπερτονίσω αρκετά, αλλά θα το επιχειρήσω για τελευταία φορά και όποιος το νιώσει, το'νιωσε:
Το κράτος πρόνοιας είναι μια αυταπάτη που παίζει στα μυαλά μας, γιατί κρίνουμε εξ ιδίων τους αλλοτριους! Πιστεύουμε δηλαδή, οτι τους διακατέχουν τα ίδια συναισθήματα που έχουμε εμείς, πως έχουν τις ιδιες προθέσεις, τον ίδιο ηθικό κώδικα και το ίδιο σύστημα αξιών. ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΙΩΡΑ! :swing:


Αυτά. Αρκετά επανέλαβα εαυτόν μονότονα.
Συγχωρήστε μου το σεντόνι, αλλά ΑΥΤΑ φρονώ πως είναι σημαντικά σε ό,τι αφορά την απαγόρευση και όχι οι προσωπικές μας επιλογές, ή το βλαπτικό ή όχι του τσιγάρου.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 01 Σεπ 2010, 02:03

Ειναι παγια τακτικη των κυβερνωντων να στρεφουν την μια κοινωνικη ομάδα εναντιον της αλλης.
Με αποτέλεσμα να φαγωνομαστε μεταξυ μας κι αυτοι να μας ελέγχουν.
Ειναι γνώρισμα των κοινωνικων ομάδων στην Ελλάδα να διεπονται απο το "να πεθανει η κατσίκα του γειτονα".
Πράγμα που βοηθαει στην εφαρμογη του διαιρε και βασιλευε.
Μας χωρισαν σε, θρησκειες, ομαδες, επαγγελματα (οταν ενας κλάδος κανει μια απεργία ο αλλος υποστηρίζει το κράτος) πολιτικες ιδεολογίες, μοδες, σεξουαλικες προτιμήσεις, και τωρα τι; σε καπνιστες και μη καπνιστές και χορτοφαγους και κρεοφαγους;
Σε λιγο θα ομαδοποιούμαστε και βάση της απόχρωσης των μαλιών μας.
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Kariatida » Τετ 01 Σεπ 2010, 02:12

Βικ, είπα, δεν μ' αρέσει η απαξίωση. Δεν σκόπευα να τοποθετηθώ καν στο τόπικ αυτό, μπήκα απλά να διαβάσω λίγο κι όταν έπεσε το μάτι μου πάνω στους χαρακτηρισμούς ήταν και παραμένει "κόκκινο πανί". Γιατί είναι άδικοι.

Όσον αφορά την απαγόρευση των κατοικιδίων, παρ' ότι θα το πω με πόνο καρδιάς, θα είναι καλό να το κάνουν. Ας το συζητήσουμε όμως σε άλλο τόπικ ή με pm αυτό καθ' ότι είναι εκτός θέματος.

Δεν διαφωνώ με τους εξαερισμούς. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι όλη αυτή η μίρλα. Η απαγόρευση είναι κάτι που έχει "τεθεί σε ισχύ" από πέρυσι και ήδη δεν εφαρμόζεται. Όταν εφαρμοστεί, θα βρεθούν οι λύσεις. Μπορεί κατά τον Φώτη να αδικώ τον "άξεστο Έλληνα", αλλά ο Ελληνάρας τα σκέφτεται όλα τελευταία στιγμή. Οπότε όλο και κάποιο παραθυράκι/μπαμπεσιά θα βγει παραόξω.

Συνεχίζω να πιστεύω πως όλα έχουν 2 όψεις και πως είναι στο χέρι μας αν θα δούμε την επιθετική/αρνητική ή τη θετική όψη. Τουλάχιστον ό,τι και να δούμε ας είναι με βάση τη λογική κι όχι το θυμικό. Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 01 Σεπ 2010, 02:12

Divine Sinner έγραψε:Ειναι παγια τακτικη των κυβερνωντων να στρεφουν την μια κοινωνικη ομάδα εναντιον της αλλης.
Με αποτέλεσμα να φαγωνομαστε μεταξυ μας κι αυτοι να μας ελέγχουν.
Ειναι γνώρισμα των κοινωνικων ομάδων στην Ελλάδα να διεπονται απο το "να πεθανει η κατσίκα του γειτονα".
Πράγμα που βοηθαει στην εφαρμογη του διαιρε και βασιλευε.
Μας χωρισαν σε, θρησκειες, ομαδες, επαγγελματα (οταν ενας κλάδος κανει μια απεργία ο αλλος υποστηρίζει το κράτος) πολιτικες ιδεολογίες, μοδες, σεξουαλικες προτιμήσεις, και τωρα τι; σε καπνιστες και μη καπνιστές και χορτοφαγους και κρεοφαγους;
Σε λιγο θα ομαδοποιούμαστε και βάση της απόχρωσης των μαλιών μας.

Σωστότατος! :thumb:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 01 Σεπ 2010, 09:38

Kariatida έγραψε:Βικ, είπα, δεν μ' αρέσει η απαξίωση. Δεν σκόπευα να τοποθετηθώ καν στο τόπικ αυτό, μπήκα απλά να διαβάσω λίγο κι όταν έπεσε το μάτι μου πάνω στους χαρακτηρισμούς ήταν και παραμένει "κόκκινο πανί". Γιατί είναι άδικοι.
Δεκτό. Σε ό,τι αφορά την αφεντιά μου πάντως, (για να ξηγιόμαστε-να μην παρεξηγιόμαστε) αν έκανα χαρακτηρισμούς, στράφηκαν όλοι προς τους κυρίους κυρίους που κουμαντάρουν τις ζωές και τις τύχες μας, ή νομίζουν πως μπορούν να το κάνουν, καταλύοντας κάθε έννοια σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, που κατά τα άλλα (και υποκριτικότατα) ευαγγελίζονται. :thumbsdown:
Όσον αφορά την απαγόρευση των κατοικιδίων, παρ' ότι θα το πω με πόνο καρδιάς, θα είναι καλό να το κάνουν. Ας το συζητήσουμε όμως σε άλλο τόπικ ή με pm αυτό καθ' ότι είναι εκτός θέματος.
Ειλικρινά τα κατοικίδια τα έδωσα σαν απλό παράδειγμα, μπορεί να απαγορεύσουν Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ με το πρόσχημα του "βλάπτει", και αυτό το ο,τιδήποτε να'ναι κάτι που θα σε πειράζει πολύ, (εσένα κι άλλα εκατομμύρια ανθρώπων) και μέσα από αυτό εσύ να νιώσεις τι σημαίνει φασιστική επιβολή. Ομως, αν όντως εστιάσουμε στα κατοικίδια... σοβαρολογείς; Σίγουρα θ'ανοίξω άλλο τόπικ, ανάμενέ το.
Δεν διαφωνώ με τους εξαερισμούς. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι όλη αυτή η μίρλα. Η απαγόρευση είναι κάτι που έχει "τεθεί σε ισχύ" από πέρυσι και ήδη δεν εφαρμόζεται.
Αν δεις πότε ξεκίνησε αυτό το τόπικ, θα διαπιστώσεις ότι από πέρσι το συζητάμε.
Αυτό που δεν κατάλαβες ακόμα, είναι πως γρατζουνάει επί της αρχής Η ΙΔΙΑ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ (με το πρόσχημα "για το καλό μας") και όχι το αντικείμενο της απαγόρευσης, ή αν το τσιγάρο είναι-δεν είναι βλαπτικό. Ετυχε να δω όλα τα πρωινάδικα-ενημερωτικά πριν φύγω απ'το σπίτι το πρωί και όλα μα όλα μιλούσαν - ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΑΝ- για την απαγόρευση, προωθώντας την ως "σωστή". Τυχαίο; Δεν νομίζω! Είναι ένα στοίχημα αυτό για τους κυρίους κυρίους που "θέλουν το καλό μας", που θα αποτελέσει χρηστικό "προηγούμενο" που θα νομιμοποιεί όλες τις απαγορεύσεις που σκοπεύουν να επιβάλλουν στη συνέχεια. Γιατί αν περάσει αυτός ο φασισμός, να περιμένεις κι άλλους, αφού θα έχουν εδραιώσει/κατοχυρώσει/επιβεβαιώσει πως η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών παραμένει εγκλωβισμένη/υποδουλωμένη σ'ενα φαύλο/αρρωστημένο σύστημα, κι ότι ο μέσος αστός αποδέχεται αβλεπί και ασυζητητί, ότι το σύστημα αυτό, αποφασίζει πριν απ'αυτόν γι'αυτόν και εξουσιάζει κάθε πτυχή/έκφανση της ζωής του, κάθε ατομική επιλογή του.
Δυστυχώς, μέσα σ'αυτό το κουτί που μεγαλώσαμε όλοι, κάποιοι απο μας , αποδεχόμενοι την εξουσία ως "νόμιμη" και "δόκιμη" στις όποιες αποφάσεις εφαρμόζονται στη ζωή μας, ξεχνάνε πως ο άνθρωπος γεννήθηκε για να είναι ον αυτεξούσιο και ΕΧΕΙ εκ γενετής δικαιώματα, που καμία πολιτεία/σύστημα/κυβέρνηση δεν δικαιούται να του αφαιρεί, ή να επεμβαίνει σε ατομικές του επιλογές.

Όταν εφαρμοστεί, θα βρεθούν οι λύσεις. Μπορεί κατά τον Φώτη να αδικώ τον "άξεστο Έλληνα", αλλά ο Ελληνάρας τα σκέφτεται όλα τελευταία στιγμή. Οπότε όλο και κάποιο παραθυράκι/μπαμπεσιά θα βγει παραόξω.

Συνεχίζω να πιστεύω πως όλα έχουν 2 όψεις και πως είναι στο χέρι μας αν θα δούμε την επιθετική/αρνητική ή τη θετική όψη. Τουλάχιστον ό,τι και να δούμε ας είναι με βάση τη λογική κι όχι το θυμικό. Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
400 χρόνια πολεμάγαμε ποικιλοτρόπως και παντιοτρόπως τη σκλαβιά. Αυτός ο αγώνας- που έχουμε αποδεχθεί όλοι ως τίμιο, σωστό και δόκιμο, δεν είναι δίκαιος μόνον όταν πρόκειται για "εθνικές υποθέσεις", αλλά ΚΑΙ όταν πρόκειται για ατομικές μας ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙΣΕΣ ελευθερίες. Ελευθερίες φυσικά στο μέτρο που δε θα καταστέλλουν/προσβάλλουν τις ελευθερίες του διπλανού. Και τη λύση του ισχυρού εξαερισμού στους δημόσιους χώρους αναψυχής την έδωσα σαν βασικότατο παράδειγμα μας τέτοιας εφαρμογής των ελεθεριών που δεν θα ανακόπτουν τις ελευθερίες του άλλου. Σίγουρα θα υπάρχουν/υπήρχαν και άλλες λύσεις, ΑΝ ήθελαν να εφαρμόσουν τέτοιες. ΔΕΝ ΤΟ'ΘΕΛΑΝ Νένα, υπάρχει λόγος που προτίμησαν να επιβληθούν στο ΜΕΓΙΣΤΟ επαναλαμβάνω κομμάτι του πληθυσμού, με φασιστική απαγόρευση. Αυτό πρέπει πρώτιστα να σκεφτείς εδώ, πριν "εγκρίνεις" (εσύ και όσοι το κάνουν) τις οποιεςδήποτε απαγορεύσεις/επιβολές τέτοιου τύπου. Όπως προείπα, είναι άλλο να σου επιβάλλει αυστηρότατη τιμωρία και πρόστιμο επειδή πέρασες κόκκινο φανάρι (αφού μπορεί να πάρεις στο λαιμό σου κι άλλον κάνοντάς το) κι άλλο να σου τρεσάρει 200άρα επειδή δε φοράς ζώνη ή κράνος, πράγματα δηλαδή που αν αμελήσεις να τα κάνεις, βλάπτουν μόνο εσένα, κι όχι το σύνολο. Στην πρώτη περίπτωση η απαγόρευση είναι πρώτα μέτρο προστασίας του πληθυσμού και δευτερευόντως μέτρο εισπρακτικό, στη δεύτερη είναι καθαρόαιμα εισπρακτικό!

Μακάρι λοιπόν να ΜΗΝ εφαρμοστεί, για να δείξει ο πολίτης ότι του έχει μείνει και ένα στοιχειώδες ποσοστό αυτεξουσίας/αυτονομίας στον ψυχισμό, που δεν διατίθεται να παραδώσει στην όποια εξουσία, ειδικά όταν αυτή είναι αποδεδειγμένα φαύλη-απάνθρωπη-και ψευτοδημοκρατική.

Αυτοί που δημιουργούν το πρόβλημα, θα δώσουν λύση ΜΟΝΟΝ όταν στοχεύουν να εξυπηρετήσουν δικές τους ατζέντες. Εδώ δε θα βρεθεί λύση. Θα υπάρξει μπάχαλο, ένα απ'τα πολλά που θα προκύψουν έτσι κι αλλιώς, μέσα στη λαίλαπα των επιδρομών που ενσκύπτουν στη ζωή μας!

Τέλος:
Για να σου αποδείξω ΠΟΣΟ γελοίο-πούστικο και φαύλο είναι αυτό το φασιστούργημα, θα στο πάω περιπτωσιολογικά. Γιατί λένε απαγορεύουν το τσιγάρο; Για το καλό του συνόλου; Γελάω κραυγαλέα και ηχηρότατα μ'αυτό, αλλά ας υποθέσουμε για μια στιγμή ότι ισχύει.

Εμένα που κάθομαι ΜΟΝΗ ΜΟΥ στο μαγαζί και άρα δεν ενοχλώ/βλάπτω τους γύρω μου εκτός απ'τις ελάχιστες στιγμές που θα μπει κανάς πελάτης (και τότε το σβήνω και πάντως δεν τον ενοχλώ- κατά κανόνα δεν αντιλαμβάνεται πως το'χω κάτω απ'τον πάγκο) ΓΙΑΤΙ μου επιβάλλει τέτοια απαγόρευση με την απειλή του τσουχτερότατου προστίμου; Επειδή κόπτεται για την υγειά μου; Κάθε άλλο. Πλησιάζει ο καιρός που θα πρέπει να μου σκάει σύνταξη, άρα το βολεύει να την κάνω μια ώρα αρχύτερα. ΓΙΑΤΙ το κάνει, λοιπόν; Μήπως για τους λόγους που απαρρίθμησα στο προηγούμενο ποστ μου ; (εδώ http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic ... 47#p116347 )

Α, ξέχασα έναν βασικότατο παράγοντα στις χθεσινές μου απαρριθμήσεις...
Προσθέτω λοιπόν τον 6ο λογο ως σημαντικότατο:
6/ Για να ΠΡΟΑΓΕΙ-ΠΡΟΤΑΞΕΙ ΩΣ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ- τη ρουφιανιά, (στην οποία δυστυχώς ενδίδουν με ηλίθια χαρά πολλοί) η οποία και θα τους βολεύει, και θα αποκλείει ταυτόχρονα την οποιαδήποτε προοπτική για ενωμένο/συνονισμένο μέτωπο πολιτών-εναντίον εξουσίας!
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από wolfman13 » Τετ 01 Σεπ 2010, 11:05

δεν είμαι κατά του μέτρου αλλά ούτε και υπέρ μιας και είμαι καπνιστής .
καλά κάνει και στους δημόσιους χώρους και απαγορεύει το κάπνισμα , αλλά δεν βλέπω να ευδοκιμεί με τους δημόσιους υπαλλήλους- κηφήνες.
δεν κάνει καλά που απαγορεύει το κάπνισμα στον δικό μου ιδιωτικό χώρο του μαγαζιού , γιατί πολύ απλά πληρώνω γιαυτό το χώρο αδρά εσένα το κράτος δεν μπορείς να με χώσεις κι άλλο μέσα!!!
για τους χώρους μαζικής εστίασης με σωστό εξαερισμό και αερισμό του χώρου, μην ανησυχείτε ποτέ δεν πρόκειται να σας ενοχλήσει ο καπνός του άλλου.
βέβαια θέλει χρήμα η δουλειά για να γίνει σε μαγαζί αυτό και έλεγχο , ο νόμος για σωστό εξαερισμό αερισμό χώρου υπάρχει ποτέ όμως δεν έχει εφαρμοστεί.
γιατί στα κέντρα διασκεδάσεως και στα καζίνο το άφησε μέχρι του χρόνου δεν το καταλαβαίνω;.( καταλαβαίνω αλλά για εμένα το χρήμα στη συγκεκριμένη περιπτώσει δεν έχει λόγο και αιτία)
εγώ αυτό που ξέρω είναι ή όλοι ή κανένας , όχι δυο μέτρα δυο σταθμά!
κάπου κάποιος είπε για το εξωτερικό.
όλοι λίγο πολύ έχουμε ταξιδέψει κάπου.
λοιπών στη γαλλια είναι πιο μανιακοί από εμάς με το κάπνισμα ,
στο αεροδρόμιο ντεκολ που ήμουν κάπνιζαν όλοι σαν ''μαύροι'' γιαυτό μην το ψάχνετε.
τώρα αν το είναι φασιστικό , ίσως και να είναι .
σίγουρα όμως καταπατάει τα δικαιώματα μου πρώτα σαν άνθρωπος και μετά σαν πολίτης.
σίγουρα μας χωρίζει σε ομάδες.
σίγουρα κάποια στιγμή θα αρχισουμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας και όχι μόνο για το κάπνισμα.
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 01 Σεπ 2010, 12:42

Oυτε υπερ της επιβολης εξαερισμου ειμαι για ενα μικρομεσαιο μπαρ πχ.
Τα πράγματα ειναι απλά.
Αυτο ειναι το μαγαζί. λειτουργει με τον τροπο που ορισε ο ιδιοκτητης. αμα δεν σου αρεσει δεν πας.
Ετσι πρεπει να λειτουργει η ελευθερη οικονομια.
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 01 Σεπ 2010, 13:11

Με τον Φώτη συμφωνώ.

Και με τον Θοδωρή συμφωνώ αλλά...
δεν είμαι κατά του μέτρου αλλά ούτε και υπέρ μιας και είμαι καπνιστής .
καλά κάνει και στους δημόσιους χώρους και απαγορεύει το κάπνισμα , αλλά δεν βλέπω να ευδοκιμεί με τους δημόσιους υπαλλήλους- κηφήνες.
Πρόσεξε τη διατύπωσή σου εδώ.

1/Δεν είσαι ουτε υπέρ ούτε κατά του μέτρου λες.
Κατά τη γνώμη μου δεν θα'πρεπε να το βλέπουμε σύμφωνα με τα "θέλω" μας ή με το κατά πόσο μας βολεύει, αλλά πιο σφαιρικά και επί της αρχής του.

2/ καλά κάνει στους δημόσιους χώρους λες...

α/ Οι δημόσιοι χώροι είναι ΔΙΚΟΙ μας χώροι περισσότερο και πολύ λιγότερο δικοί τους.
Είμαστε μεγάλα παιδιά και θα μπορούσαμε να βρούμε τη χρυσή τομή μόνοι μας, χωρίς τους "επόπτες-νταντάδες".

β/ Το βασικότερο πρόβλημά μας αυτή τη στιγμή, όπως εμφανίζεται (στα μάτια μου) από τις αντιδράσεις, είναι ότι στην συντριπτική του πλειονότητα ο πληθυσμός έχει αποδεχθεί ασυζητητί το ρόλο του ΥΠΗΚΟΟΥ (= το ρήμα είναι ΥΠΑΚΟΥΩ) απέναντι στην εξουσία. Κατά την ταπεινή μου γνώμη (κι ας θεωρηθεί αναρχική τώρα αυτή), ΠΡΕΠΕΙ να πάψουμε να αισθανόμαστε ότι τους "ανήκουμε" και ότι είμαστε υποχρεωμένοι να αντιμετωπίζουμε ως νόμιμο και αποδεκτό το Ο,ΤΙ μας πασάρουν.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 01 Σεπ 2010, 13:38

Σε αυτό το νημα, ημουν κι εγω υπερ του μετρου. Ο λογος ειναι ακριβως επειδη το εβλεπα συμφωνα με τα προσωπικα μου θελω.
Εγω δεν καπνιζω, το θεωρω χαζο να καπνιζει καποιος αρα γιατι να καπνιζει κι ο αλλος.
Ομως κανοντας αυτοκριτικη βλεπεις οτι αυτο ειναι μια εσφαλμένη αντίληψη που δημιουργει εναν κόσμο "ομοιων".
Ενας τετοιος κοσμος θα ηταν βαρετός και μηχανικός.
Καλο ειναι να σεβόμαστε την αυτοδιάθεση του αλλου.

Δεν κληρονομουνται τα κακα γονίδια (Εκτος αν μιλαμε για γονιο που εχει εκτεθει στην ραδιενέργια ή τιποτα περιεργα τοξικά.)αλλα οι κακές συνήθειες .
Ενας πατέρας μπορει να βγάλει καρκίνο του πνεύμονα.
Ο γιός το το ιδιο στην ιδια περίπου ηλικία .
Καποιος απλοϊκα θα μπορουσε να σκεφτεί οτι ο γιος κληρονομησε τον καρκινο απο τον πατερα του .
Αυτό αν δεν γνωρίζει το γεγονός οτι ο πατέρας ηταν το ιδιο φουγάρο που εγινε κι ο γιος βλέποντας τον σαν πρότυπο.
Ναι το καπνισμα προκαλεί Βρογχίτιδα, επιβαρυνει την καρδια, και προκαλει καρκίνο.
Οχι σε ολους φυσικα, κι εχει να κανει και με το ποσο καπνιζεις.
Το κράτος οφείλει να ενημερώσει για τα κακα του τσιγάρου. Ισως και να περιορισει (οχι να απαγορεψει πληρως) τις διαφημίσεις των τσιγάρων. Επισης να απαιτήσει να αφαιρεθεί η αμμωνία απο τα τσιγάρα (ενα μοριο χημικο που χρησιμοποιείται για να μεταφέρεται γρηγορότερα η νικοτίνη στον εγκέφαλο).
Ειναι υποκριτικό να βλέπεις σε καθε στάση λεωφορίου μια διαφήμηση με μια νεα γκόμενα που κανει καποια μάρκα τσιγαρου (ισως ειναι ολες νεες επειδη καμια δεν καταφερε να φτασει στο γηρας), το κράτος να επιτρεπει να υπάρχει αμμωνια στο τσιγάρο που το κανει με τεχνητο τροπο ποιο εθιστικο, και απο την αλλη να ρίχνει το μπαλάκι στον πολίτη φορτόνοντας του ενοχες, και περιορίζοντας την ελευθερία του και μαλιστα να επηρεάζει τον συμπολίτη του να παρει σε εναν τετραψηφιο αριθμό
και να γίνει ρουφιάνος.
Μα παντα το μπαλάκι στον πολίτη; ποτε στον βιομηχανο; Υπαρχει καποιος νομος που να λεει οτι αν μια εταιρια ειναι νομικης μορφης Α.Ε ειναι υπερανω του νομου; κι ομως ειναι.
Φυσικα δεν θα γινει ποτε τιποτα προς αυτην την κατευθηνση.
Το κράτος θελει να συνεχίσουμε να καπνίζουμε και γενικα να ειμαστε υπερ-καταναλωτές, θελει να εισπράτει το ΦΠΑ και τον φόρο καπνου.
Στο συγκεκριμενο θεμα το κράτος δεν ενδιαφέρεται για το τσιγάρο αυτό καθ αυτό και ποτέ δεν θα περιορίσει τις καπνοβιομηχανιες.
Το θεμα ειναι απλά ενα απο τα πολλα κοινωνικά πειράματα, για να δουν ποσο εχουν καμψει τις αντιστάσεις μας και ποσο η "επιχειρηματολογία" τους και το "διαιρε και βασιλευε" εχει πέραση.
Και η αλήθεια ειναι πως το πείραμα πέτυχε.
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Mantam Froufrou » Τετ 01 Σεπ 2010, 13:53

Σήμερα είχα πάει στην εταιρεία που μας χρωστάνε λεφτά από πέρυσι. Ήμασταν μέσα σε κλειστό χώρο και συζητούσαμε για τις περαιτέρω ενέργειες (με δικηγόρους κλπ). Κάποια στιγμή άρχισαν όλοι ν'ανάβουν τσιγάρο και πετάχτηκε κάποιος, χάριν αστεϊσμού, και είπε "δεν ακούσατε για τα αντικαπνιστικά μέτρα; απαγορεύεται από σήμερα δια ροπάλου" και πήρε βέβαια την αντίστοιχη απάντηση, την οποία -αν και αθυρόστομη- δεν τολμώ να γράψω εδώ. Πάντως είχε να κάνει με τα αποτέτοια του Γιωργάκη και τη φωτιά!

Γενικά συμφωνώ με τη Βίκυ και τον αμαρτωλό. Αν δεν ήξερα κι εγώ πως τα μέτρα έχουν σκοπό να κάμψουν τις αντιστάσεις μας και να μας διαλύσουν κι άλλο, θα ήμουν 1000% υπέρ. Είμαι υπέρ των μέτρων και της απαγόρευσης μέσα σε κλειστούς χώρους. Έχω αναφέρει λόγους και παραδείγματα. Αλλά δε μ'αρέσει που γίνεται για τους λόγους που γίνεται. Γιατί για καλό ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από ArELa » Τετ 01 Σεπ 2010, 14:25

Αναμείνατε βιντεάρα (σχετική με το θέμα) που ετοιμάζουμε ο paraplanisi και η αφεντιά μου.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Polikos Arkoudos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 11:28
Φύλο: Άνδρας

Re: Μας απαγορεύουν και το τσιγάρο

Δημοσίευση από Polikos Arkoudos » Τετ 01 Σεπ 2010, 17:08

ανεβαίνει στο κανάλι πριβέ
δες το και αν σου αρέσει άρχισε να το υποτιτλίζεις και μου στέλνεις υπότιτλους το βράδυ
κατα πάσα πιθανότητα θα είμαι σπίτι
βέβαια το αυθεντικό βίντεο (καλή ποιότητα) δεν το έχω σπίτι οπότε αν δεν το βιάζεσαι θα ανεβεί αύριο

όβερ

"Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, μα εγώ είμαι Εθνικιστής"
-Κωστής Παλαμάς-
-= αλήτες ρουφιάνοι γιουτουμπουτατζήδες =-
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”