Πατωσαν οι μαθητες μας στο παγκοσμιο τεστ αξιολογησης
- _Divine_Sinner_
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 5680
- Εγγραφή: Κυρ 17 Μαρ 2013, 22:46
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 6 φορές
- Έλαβε Likes: 61 φορές
Πατωσαν οι μαθητες μας στο παγκοσμιο τεστ αξιολογησης
Η έκθεση του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ), Pisa 2015, κατατάσσει 32ους ανάμεσα σε 35 χώρες του ΟΟΣΑ τους Έλληνες 15χρονους μαθητές. Μόλις 3 θέσεις από τον πάτο του βαρελιού δηλαδή. Όπως προκύπτει από την εφετινή έκθεση του ΟΟΣΑ, οι 15χρονοι μαθητές κατέλαβαν την 32η θέση ανάμεσα στις 35 χώρες του Οργανισμού και συνολικά σε 72 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.
Η διεθνής αξιολόγηση PISA συντάσσεται κάθε τρία χρόνια και βρίσκεται υπό την αιγίδα του ΟΟΣΑ. Η χώρα μας έλαβε 455 βαθμούς στις επιστήμες (-6 σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα), 467 στην κατανόηση κειμένου (-8) και 454 στα μαθηματικά (+1).
Οι μαθητές της Σιγκαπούρης αναδείχθηκαν οι καλύτεροι στον κόσμο, με περισσότερους από 550 βαθμούς, ενώ ακολουθούν οι μαθητές της Ιαπωνίας ενδυναμώνοντας τα στερεότυπα που υπάρχουν για τους ασιάτες μαθητές
Πρώτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία, η Ιρλανδία το Βέλγιο, η Πολωνία, η Νορβηγία, η Πορτογαλία, η Αυστρία και η Ισπανία. Χαμηλότερη βαθμολογία από τη χώρα μας έλαβε η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Κύπρος και άλλες χώρες των δυτικών Βαλκανίων.
Παρέα στη γαλαρία της ευρωπαϊκής κατάταξης μας κάνουν οι μαθητές από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Κύπρο, καθώς και τις χώρες των δυτικών Βαλκανίων.
Όπως διαβάζουμε εδώ, η υπεύθυνη του PISA για την Ελλάδα κυρία Χρύσα Σοφιανοπούλου, ανέφερε:
Το κύριο αντικείμενο αξιολόγησης για το PISA 2015 ήταν οι Φυσικές Επιστήμες, ενώ εξετάστηκαν επίσης, με πιο συνοπτικό τρόπο τα Μαθηματικά, η Κατανόηση Κειμένου και η Συνεργατική Επίλυση Προβλήματος.
Πάντως και στα Μαθηματικά, και στην κατανόηση κειμένου και στη συνεργατική επίλυση προβλημάτων, οι επιδόσεις των Ελλήνων 15χρονων είναι κάτω από τον μέσο όρο των χωρών μελών του ΟΟΣΑ.
Οι Έλληνες μαθητές σύμφωνα με την έκθεση δε φαίνεται να έχουν μεγάλες επαγγελματικές προσδοκίες από τις γνώσεις που προσφέρουν οι επιστήμες, αλλά και γενικότερα φαίνεται ότι δεν έχουν κίνητρα για να μελετήσουν.
Η πτώση, πάντως, φαίνεται να είναι γενικότερη, όπως αναφέρεται και στην έκθεση:
http://luben.tv/stream/99138
Σχόλιο φίλης καθηγήτριας:
Ρεζίλι μας έκαναν τα βλαμμένα. Βάλτε αλλα 8 διαγωνίσματα ετησίως, 32 ώρες θρησκευτικά ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΟΡΙΖΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50 ΧΡΟΝΩΝ και κάνει μάθημα με κανένα λαπτοπ του 666.
Η διεθνής αξιολόγηση PISA συντάσσεται κάθε τρία χρόνια και βρίσκεται υπό την αιγίδα του ΟΟΣΑ. Η χώρα μας έλαβε 455 βαθμούς στις επιστήμες (-6 σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα), 467 στην κατανόηση κειμένου (-8) και 454 στα μαθηματικά (+1).
Οι μαθητές της Σιγκαπούρης αναδείχθηκαν οι καλύτεροι στον κόσμο, με περισσότερους από 550 βαθμούς, ενώ ακολουθούν οι μαθητές της Ιαπωνίας ενδυναμώνοντας τα στερεότυπα που υπάρχουν για τους ασιάτες μαθητές
Πρώτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία, η Ιρλανδία το Βέλγιο, η Πολωνία, η Νορβηγία, η Πορτογαλία, η Αυστρία και η Ισπανία. Χαμηλότερη βαθμολογία από τη χώρα μας έλαβε η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Κύπρος και άλλες χώρες των δυτικών Βαλκανίων.
Παρέα στη γαλαρία της ευρωπαϊκής κατάταξης μας κάνουν οι μαθητές από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Κύπρο, καθώς και τις χώρες των δυτικών Βαλκανίων.
Όπως διαβάζουμε εδώ, η υπεύθυνη του PISA για την Ελλάδα κυρία Χρύσα Σοφιανοπούλου, ανέφερε:
Το κύριο αντικείμενο αξιολόγησης για το PISA 2015 ήταν οι Φυσικές Επιστήμες, ενώ εξετάστηκαν επίσης, με πιο συνοπτικό τρόπο τα Μαθηματικά, η Κατανόηση Κειμένου και η Συνεργατική Επίλυση Προβλήματος.
Πάντως και στα Μαθηματικά, και στην κατανόηση κειμένου και στη συνεργατική επίλυση προβλημάτων, οι επιδόσεις των Ελλήνων 15χρονων είναι κάτω από τον μέσο όρο των χωρών μελών του ΟΟΣΑ.
Οι Έλληνες μαθητές σύμφωνα με την έκθεση δε φαίνεται να έχουν μεγάλες επαγγελματικές προσδοκίες από τις γνώσεις που προσφέρουν οι επιστήμες, αλλά και γενικότερα φαίνεται ότι δεν έχουν κίνητρα για να μελετήσουν.
Η πτώση, πάντως, φαίνεται να είναι γενικότερη, όπως αναφέρεται και στην έκθεση:
http://luben.tv/stream/99138
Σχόλιο φίλης καθηγήτριας:
Ρεζίλι μας έκαναν τα βλαμμένα. Βάλτε αλλα 8 διαγωνίσματα ετησίως, 32 ώρες θρησκευτικά ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΟΡΙΖΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50 ΧΡΟΝΩΝ και κάνει μάθημα με κανένα λαπτοπ του 666.
-
- Dhmellhn
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
- Έδωσε Likes: 27 φορές
- Έλαβε Likes: 71 φορές
Re: Πατωσαν οι μαθητες μας στο παγκοσμιο τεστ αξιολογησης
Πάντως δεν δίδονται πληροφορίες για τον τρόπο αξιολογήσεως και την επιλογή των μαθητών (αν ήταν τυχαία ή όχι και από που).
Αυτό, φυσικά, δεν αλλάζει την γενικότερη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Παιδεία, αφημένη εδώ και δεκαετίες στα χέρια ιδεοληπτικών συγκεκριμένης ιδεολογίας.
Αυτό, φυσικά, δεν αλλάζει την γενικότερη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Παιδεία, αφημένη εδώ και δεκαετίες στα χέρια ιδεοληπτικών συγκεκριμένης ιδεολογίας.
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15803
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 341 φορές
- Έλαβε Likes: 449 φορές
Re: Πατωσαν οι μαθητες μας στο παγκοσμιο τεστ αξιολογησης
Τα τεστ και οι αξιολογήσεις είναι αμερικανιές και βλακείες.
Αν ήταν με τεστ πολλαπλών επιλογών αυτά δεν δείχνουν κάτι και είναι πολύ μηχανικά.
Δεν υπάρχει ρεζίλι ούτε τα παιδιά είναι βλαμμένα.
Βλέπω ότι αν υπάρχει ενδιαφέρον και κίνητρο τα παιδιά μαθαίνουν.
Αν δεν υπάρχει κίνητρο είναι αγγαρεία.
Πάντα το κίνητρο μετράει και η ανία του σχολείου είναι κακός σύμβουλος.
Είναι και τι κάνεις μετά το σχολείο ακόμα και μετά το πανεπιστήμιο.
Και η διασκέδαση είναι γνώση και εξαρτάται αν έχει μορφωτικό περιεχόμενο ή αν είναι εντελώς σκουπίδια.
Τα τεστ και οι αξιολογήσεις δε μου λένε κάτι για το επίπεδο.
Αν ήταν με τεστ πολλαπλών επιλογών αυτά δεν δείχνουν κάτι και είναι πολύ μηχανικά.
Δεν υπάρχει ρεζίλι ούτε τα παιδιά είναι βλαμμένα.
Βλέπω ότι αν υπάρχει ενδιαφέρον και κίνητρο τα παιδιά μαθαίνουν.
Αν δεν υπάρχει κίνητρο είναι αγγαρεία.
Πάντα το κίνητρο μετράει και η ανία του σχολείου είναι κακός σύμβουλος.
Είναι και τι κάνεις μετά το σχολείο ακόμα και μετά το πανεπιστήμιο.
Και η διασκέδαση είναι γνώση και εξαρτάται αν έχει μορφωτικό περιεχόμενο ή αν είναι εντελώς σκουπίδια.
Τα τεστ και οι αξιολογήσεις δε μου λένε κάτι για το επίπεδο.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- kat_woman
- Επόπτης Δημοθοινίας
- Δημοσιεύσεις: 6089
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 14:31
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 373 φορές
- Έλαβε Likes: 326 φορές
Re: Πατωσαν οι μαθητες μας στο παγκοσμιο τεστ αξιολογησης
Και εγώ αμφισβητώ αυτό το τεστ αξιολόγησης. Πρώτα πρώτα, από ποιά σχολεία και ποιοί μαθητές αξιολογήθηκαν? Σχολεία της Κυψέλης? Του Κερατσινίου? Του Ψυχικού η της Εκάλης? Παιδιά που πάνε φροντιστήρια ή παιδιά που λιμοκτονούν και λιποθυμούν στις τάξεις?
Εδώ, άρθρο του Μπαμπινιώτη πάνω σε αυτό, με το οποίο συμφωνώ μέχρι κεραίας!
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=553844
Εδώ, άρθρο του Μπαμπινιώτη πάνω σε αυτό, με το οποίο συμφωνώ μέχρι κεραίας!
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=553844
Each man's death diminishes me,
For I am involved in mankind.
Therefore, send not to know
For whom the bell tolls,
It tolls for thee.
John Donne
For I am involved in mankind.
Therefore, send not to know
For whom the bell tolls,
It tolls for thee.
John Donne
- _Divine_Sinner_
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 5680
- Εγγραφή: Κυρ 17 Μαρ 2013, 22:46
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 6 φορές
- Έλαβε Likes: 61 φορές
Re: Πατωσαν οι μαθητες μας στο παγκοσμιο τεστ αξιολογησης
Το "ρεζιλι" και "βλαμμενα" το ειπε ειρωνικα θελοντας να πει οτι αυτο κανει το κρατος για να αποφυγει τις ευθυνες του. θα κατηγορησει τα "κουτσουρα" και οχι τον εαυτο του.doctormarkon έγραψε:Τα τεστ και οι αξιολογήσεις είναι αμερικανιές και βλακείες.
Αν ήταν με τεστ πολλαπλών επιλογών αυτά δεν δείχνουν κάτι και είναι πολύ μηχανικά.
Δεν υπάρχει ρεζίλι ούτε τα παιδιά είναι βλαμμένα.
Βλέπω ότι αν υπάρχει ενδιαφέρον και κίνητρο τα παιδιά μαθαίνουν.
Αν δεν υπάρχει κίνητρο είναι αγγαρεία.
Πάντα το κίνητρο μετράει και η ανία του σχολείου είναι κακός σύμβουλος.
Είναι και τι κάνεις μετά το σχολείο ακόμα και μετά το πανεπιστήμιο.
Και η διασκέδαση είναι γνώση και εξαρτάται αν έχει μορφωτικό περιεχόμενο ή αν είναι εντελώς σκουπίδια.
Τα τεστ και οι αξιολογήσεις δε μου λένε κάτι για το επίπεδο.
-
- _Divine_Sinner_
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 5680
- Εγγραφή: Κυρ 17 Μαρ 2013, 22:46
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 6 φορές
- Έλαβε Likes: 61 φορές
Re: Πατωσαν οι μαθητες μας στο παγκοσμιο τεστ αξιολογησης
Συμφωνω οτι η επιλογη ειναι ενα θεμα. Εχουμε ενα ιδιαιτερα ταξικο συστημα εκπαιδευσης.
-