Login    Register
loading...

Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Πρέπει να αλλάξει το εκπαιδευτικό μοντέλο:

1) Μια χαρά είναι γιατί να αλλάξει;
1
9%
2) Πρέπει να βελτιωθεί το υπάρχον, απλά.
2
18%
3) Φωτιά στα σχολικά κελιά
5
45%
4) Δεν έχω ιδέα το πως αλλά πρέπει να αλλάξει ίσως και πολύ μάλιστα.
3
27%
 
Total votes : 11

Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby aftokaitoallo » Wed Aug 13, 2014 9:20 am

με αφορμή αυτό

doctormarkon wrote:Σχολεία? Για τα κτίρια γίνεται η μανούρα.
Έχουμε ένα υπερσύγχρονο κτίριο στην περιοχή που εδώ και δύο χρόνια είναι στα τελειώματα.
Δεν έχουν κάνει την αυλή με τις μπασκέτες ακόμα. Όλο το άλλο κτίριο είναι ΛΟΥΞ.
Κτίριο υπάρχει αλλά δεν υπάρχουν καθηγητές και μάλιστα θέλουν να διώξουν κι από πάνω.
Και με το υφιστάμενο καθεστώς τα ντουβάρια περισσεύουν και μάλιστα θα στοιχειώσουν και θα πιάσουν φαντάσματα.


που βρίσκεται εδώ

viewtopic.php?p=240984#p240984

τα σχολεία να καταργηθούν

φωτιά στα σχολικά κελιά.

ένας δάσκαλος έχει μία τάξη έως τριάντα παιδιών απ' ο,τι θυμάμαι.

να προσληφθούν δάσκαλοι και να γίνονται διδασκαλίες σε άλλο περιβάλλον και θα μπορούσε να υπάρχουν και εθελοντές γονείς να γίνεται σπίτι τους η διδασκαλία.

4 ώρες με πέντε παιδιά είναι ανεκτίμητες.

να έχει κάθε δάσκαλος από 20 παιδιά και να κανονίζεται ανά πέντε παιδιά το πρόγραμμά του που θα πηγαίνει.
να υπάρχουν αίθουσες καλών τεχνών, μουσικής και γυμναστήρια για τους μαθητές.
θα μπορούσε να συγκεντρώνει όλα τα παιδιά μία φορά τη βδομάδα για κάποια εκπαιδευτική εξόρμηση.

ήμαρτον πια με αυτά τα κωλοκτίρια.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities is prohibited without my consent.
User avatar
aftokaitoallo
Σύμβουλος
 
Posts: 3929
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sun Feb 27, 2011 6:27 pm
Location: Αθήνα
Gender: Female

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby ICAROS » Fri Aug 15, 2014 4:14 pm

Αντικατάσταση του αυταρχισμού, και του υποκειμενισμού των ανθρώπων δασκάλων, απο τις νέες τεχνολογίες.
Όλα μπορούν να διδάσκονται και στο σπίτι πλέον, με τις συσκευές που έχει κάθε οικογένεια.
Η μετακίνηση κάθε μέρα σε άλλο χώρο, κουβαλώντας σαν δούλος αυτά που έχεις όχι απλά στο σπίτι αλλά πλεον και σε φορητή συσκευή, είναι περιττή. (!)
Last edited by ICAROS on Fri Aug 15, 2014 4:20 pm, edited 1 time in total.
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~

Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
http://www.facebook.com/lpaliginis
User avatar
ICAROS
Δόκιμος
Δόκιμος
 
Posts: 1679
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Fri Apr 20, 2007 7:06 pm
Location: ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Gender: Male

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby Divine Sinner » Fri Aug 15, 2014 4:19 pm

Γιατι τοση πρεμουρα με την διδασκαλία στο σπίτι. Στο σχολείο κάναμε και φιλίες ξέρετε και μαθαίναμε να κοινωνικοποιούμαστε. Δεν ειναι μονο η γνωση.
Divine Sinner
 
Likes: 0 post
Liked in: 0 post

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby aftokaitoallo » Fri Aug 15, 2014 9:55 pm

και το σπίτι καλό είναι, και μία αίθουσα τελείως διαφορετικά διαμορφωμένη σε ένα κτίριο εκπαιδευτικό επίσης με πολύ λιγότερους μαθητές (ανά τμήμα). τα παιδιά μπορούν υπό την εποπτεία δασκάλων και κηδεμόνων να παίξουν να χαρούν να γνωριστούν αλλιώς. εγώ θυμάμαι από το σχολείο και καλά και κακά των σχέσεων που αναπτύσσονταν αλλά και των τάσεων που δημιουργούσε ο χώρος. κυρίως επικρατούσαν οι κλίκες όχι απλά οι παρέες. είχαμε και τους γλύφτες των δασκάλων βέβαια, και αυτό το γλύψιμο ξεκινούσε από τους γονείς των παιδιών.
στο λύκειο θυμάμαι πέφτανε και τραπεζώματα.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities is prohibited without my consent.
User avatar
aftokaitoallo
Σύμβουλος
 
Posts: 3929
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sun Feb 27, 2011 6:27 pm
Location: Αθήνα
Gender: Female

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby delfini05 » Sun Aug 17, 2014 10:53 am

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο θέμα των διδασκόντων & των σχολείων. Αρχικά είναι θέμα των γονέων. Αν οι γονείς δεν προτρέπουν τα παιδιά τότε είναι άχρηστα όλα. & η προτροπή δεν έχει να κάνει τόσο στη απόκτηση πτυχίου αλλά στην αναγνώριση δεξιοτήτων & ικανοτήτων. Εκπαιδευτές υπάρχουν, χώροι εκπαίδευσης επίσης & ευτυχώς ακόμα υπάρχουν παιδιά για να εκμεταλλευτούν την παροχή αυτή. Μέρος του προβλήματος είναι στη συμπεριφορά μερικών διδασκόντων οι οποίοι είναι αδιάφοροι ή κουρασμένοι (ποικιλότροπα πάντα) με αποτέλεσμα να μην τελούν σωστά το λειτούργημά τους. Ποτέ δεν κατάλαβα πώς γίνεται οι μέσοι μαθητές να αποδίδουν περισσότερο στο φροντιστήριο από ότι στο σχολείο. Οι πρώτοι μαθητές αριστεύουν μόνο επειδή το θέλουν ή είναι τακτικοί. Άρα αυτό το "θέλω" ή η "τάξη σκέψης-απόδοσης" προήλθε από τα πριν "επίσημα" εκπαιδευτικά τους χρόνια. Όταν η οικογένεια είναι αλαλούμ για πάρα πολλούς λόγους τότε το παιδί μιμείται αυτή την κατάσταση συνειδητά ή μη, με αποτέλεσμα να μην ξέρει πρακτικά πως να επιτύχει τα μέγιστα που δύναται. Είναι θέμα φροντίδας λοιπόν. Δεν μπορεί τα παιδιά ΑΜΕΑ να έχουν στο μέγιστο ικανότητες, έστω αυτές τις ελάχιστες που έχουν, & τα άρτια παιδιά να λειτουργούν σπασμωδικά στα απλά. Υπάρχουν & κακογραμμένα βιβλία. Δεκτό! Αλλά είναι τόσο μεγάλο το πεδίο γνώσης μέσω των εξωσχολικών βιβλίων που αναπληρώνουν αυτό το κενό. Ιδιαίτερη εντύπωση μου κάνει που δεν βγαίνουν πλέον εγκυκλοπαίδειες. Σε αυτό συμβάλλει το διαδίκτυο βέβαια αλλά ένα 10χρονο δεν πρέπει να μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών.Ας το αφήσουμε για λίγο αργότερα που θα ξέρει να κρίνει & να πράττει τη σωστή αναζήτηση στον παγκόσμιο ιστό. Είναι προτιμότερο να αναζητά σε φυσικό περιβάλλον για να κρατήσει την ισορροπία του & την αντικειμενική του κρίση. Είναι ανόητο να υπάρχει μια τεράστια βιομηχανία προεκπαίδευσης για τα βρέφη & τα νήπια με κάρτες & παιχνίδια έτσι ώστε να μάθουν να αναγνωρίζουν λέξεις & αντικείμενα, ενώ μετά ως παιδιά πλέον να βρίσκονται χαμένα ανάμεσα στα κονσερβοποιημένα έντυπα & την εικονική γνώση. Διαδραστικά λοιπόν συμβάλλουν όλα στην εκπαίδευση από όλους για όλους, όχι μονομερώς! Όσο για τη διδασκαλία κατ'οίκων ας είναι κάποιο πεδίο που δεν το μαθαίνει το παιδί στο σχολείο. Κανένας μουσικός για παράδειγμα δεν το έμαθε στο σχολείο αλλά έξω από αυτό.
& μια απορία. Ειλικρινά, γιατί είμαστε η μόνη χώρα που έχει φροντιστήρια; & όχι αυτά της ενισχυτικής διδασκαλίας αλλά εκείνα για την εκμάθηση ξένων γλωσσών, μουσικής, εικαστικών, χειροτεχνίας για παράδειγμα. Προσωπική μου άποψη; Λόγω φροντίδας για το κάτι παραπάνω που θα φέρει έναν λογικά άρτιο ενήλικα κάποια στιγμή στο κοινωνικό σύνολο. Έτσι όπως χρησιμοποιούνται τα τελευταία χρόνια για την ενισχυτική διδασκαλία, είναι μόνο για την υποχρεωτική εμφυτεύσιμη γνώση ίσα μέχρι τις πανελλήνιες & μετά τα παιδιά πέφτουν στην άβυσσο της γνώσης όταν & αμα περάσουν σε κάποιο πανεπιστήμιο. Αλλιώς ας δημιουργήσουμε ακαδημίες με εσώκλειστα όπου το παιδί θα έχει συνεχή δραστηριότητα ανάμεσα στην ικανότητα του & το διδακτικό μοντέλο.

& για να τα πούμε ωμά τα πράγματα, πώς γίνεται πριν 70 χρόνια περίπου που με το ζόρι υπήρχαν δάσκαλοι & σχολεία λόγω των τότε κοινωνικών καταστάσεων, βλέπε πόλεμος, να βγήκαν στην κοινωνία άνθρωποι με γνώσεις ενώ ώς παιδιά μπορεί να μην είχαν τότε ούτε παπούτσια αλλά παρ'όλ'αυτά έκαναν & μερικά χιλιόμετρα για να βρούν αυτή τη γνώση; Η μόνη φορητή συσκευή που είχαν ήταν το σώμα τους & όμως δημιούργησαν πολλά που τώρα τα θεωρούμε δεδομένα. Μια χρυσή τομή χρειάζεται ανάμεσα στην τεχνολογία & την εκπαίδευση. Σε 7 σχεδόν 10ετίες εκτοξεύθηκε το βιωτικό επίπεδο σε ένα πάρα πολύ καλό επίπεδο μεν αλλά η γνώση & η εκπαίδευση είναι γκαζάκι όχι βραστήρας, & πρέπει να παραμείνει έτσι για το καλό μας.
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
User avatar
delfini05
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
 
Posts: 2078
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sun Apr 17, 2011 9:45 pm
Irc nick: delfini05
Gender: Female

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby Irene3006 » Sun Aug 17, 2014 1:41 pm

Εννοείται φωτιά... Δεν πρέπει απλώς να αλλάξει....
Πρέπει να δομηθεί καινούριο, από το μηδέν .-
Image
User avatar
Irene3006
Επίτιμος
Επίτιμος
 
Posts: 6522
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Mon Jan 03, 2011 1:48 am
Location: Στο άπειρο.... Κι ακόμα παραπέρα.... :)
Irc nick: Irene3006
Gender: Female

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby Divine Sinner » Sun Aug 17, 2014 4:59 pm

Οταν το θέμα εχει πολιτιστικές ρίζες το πράγμα γίνεται περίπλοκο. Οσες φορές και να το γκρεμίσεις και να το ξααφτιάξεις υπάρχει θέμα.
Γιατί είναι δύσκολο να φτιάξεις μια οικοδομη όταν το πρόβλημα ειναι ο αρχιτέκτονας. οσες φορες και να ξαναγκρεμισει την οικοδομη και να την ξαναφτιάξει, ο αρχιτεκτονας (εμεις) κάτι δεν κάνει καλά.

Ευχομαι ο αρχιτέκτονας Ελληνικός λαός να αποτελείται στο μέλλον απο περισσότερα Ρηνούλια και λιγότερους ταμήλους.
Divine Sinner
 
Likes: 0 post
Liked in: 0 post

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby OTTO » Sun Aug 17, 2014 6:02 pm

Divine Sinner wrote:Γιατι τοση πρεμουρα με την διδασκαλία στο σπίτι. Στο σχολείο κάναμε και φιλίες ξέρετε και μαθαίναμε να κοινωνικοποιούμαστε. Δεν ειναι μονο η γνωση.


Μπορεί να είναι μια προσωρινή λύση, αλλά δεν είναι με τίποτα η απόλυτη λύση. Η αλληλεπίδραση που θέλεις να έχεις ως μαθητής με συμμαθητές σου δεν ανταλλάσσεται με τίποτα. Και δεν αφορά μόνο την κοινωνικοποίηση (το να κάνεις φιλίες) αλλά και το να συζητάς με ομοίους σου για τα διάφορα που μαθαίνεις. Να διαβάζεις παρέα με φίλους, να ρωτάς πως έλυσαν το πρόβλημα αυτοί κλπ.
It's not who you are underneath, it's what you do that defines you.

Youtube/Ottonus
Youtube/MetaMorphosisGR
User avatar
OTTO
Επόπτης Δημοθοινίας
Επόπτης Δημοθοινίας
 
Posts: 5096
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sat Oct 30, 2010 9:58 pm
Gender: Male

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby aftokaitoallo » Sun Aug 17, 2014 7:51 pm

πήγα λύκειο στο 19ο Αθηνών. ένας καθηγητής το αποκαλούσε το Αλκατράζ της εκπαίδευσης. η αυλή ήταν πάνω από βενζινάδικο. ακόμα είναι. όταν το κοίταζες πιανόταν η ψυχή σου.
ανάμεσα στα κτίρια που μετακόμιζε το 50ο δημοτικό ήταν δύο απίστευτα χάλι μαύρο.
το ένα ήταν νοικιασμένη πολυκατοικία από κάτω είχε σούπερ
το αρχικό δίπλα έκαναν επεξεργασία καλαμιών και γέμιζαν τα μαλλιά μας σε κάθε διάλειμμα. υγιεινή μηδέν. τα πρωτάκια έπρεπε να ανέχονται την μπόχα από τις τουαλέτες της κακιάς ώρας ήταν δίπλα μας. οι σκάλες ξύλινες κι έτριζαν
με τον σεισμό κρίθηκε ακατάλληλο κτίριο το σχολείο. πρώτα σκηνή μετά συστεγαστήκαμε με ένα διπλανό δημοτικό μετά πολυκατοικία και περιμέναμε το καινούριο, του Αντρέα, της αλλαγής.

η αλλαγή ήταν ουσιαστική. το νέο κτίριο ήταν πανέμορφο σε σχέση με το πρώτο, άλλο αν εγώ πλέον θα πήγαινα γυμνάσιο στο κτίριο αυτό.

ό,τι και να ήταν ο Αντρέας άλλαξε πράγματα. τέλος. με τη δεξιά θα είχε πέσει το ταβάνι στο κεφάλι μας.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities is prohibited without my consent.
User avatar
aftokaitoallo
Σύμβουλος
 
Posts: 3929
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sun Feb 27, 2011 6:27 pm
Location: Αθήνα
Gender: Female

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby AnonymosEreynhths » Mon Aug 18, 2014 7:00 pm

Κάψιμο και όλα από την αρχή.

Από εγκαταστάσεις μέχρι την δομή του Εκπαιδευτικού συστήματος.

Εγώ πήγα στο 1ο Λύκειο Χαϊδαρίου όπου κάθε φορά που έβρεχε , έσταζε το νερό στα κεφάλια μας.

Κάναν τα παιδιά πριν από εμάς καταλήψεις μέχρι και η δική μας γενιά και τελικά καταφέραμε μετά από 3 χρόνια κατάληψη μέσα στο καταχείμωνο , αποκλεισμό της Εθνικής Οδού για 1 ώρα (συμφωνήσαμε με τους αστυνομικούς να αφήσουμε μια λωρίδα ανοιχτή) και κατάληψη στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου με τον Δήμαρχο μέσα ''όμηρο'' επί 4 ώρες (τον ντινιακό) να μας χτίσουν καινούριο κτίριο από την αρχή. Εγώ δεν το πρόλαβα βέβαια γιατί όταν το κάναμε αυτό ήμουν 3η λυκείου και μετά το έχτισαν...Αλλά η ουσία είναι μια : Χάλι μαύρο....

Πέρα απ τις εγκαταστάσεις. Αυτά τα μπιπ κόμματα να φύγουν να μην ξαναπατήσουν τα ποδαράκια τους...τουλάχιστον από την τριτοβάθμια. ΑΝΑΓΚΑΙΟ και αυτονόητο πιστεύω.

Γιατί δεν γίνεται μετά να λέμε γιατί πάμε κατά διαόλου και γιατί βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι...

Πρέπει να κοπεί απ την ρίζα (εκπαίδευση) το εκκολαπτήριο (κομματικές νεολαίες της αποβλάκωσης) μελλοντικών κομματόσκυλων και θυμάτων.

Στο λύκειο είχαμε στελέχη το ΚΚΕ με καθηγητές και κάποιους μαθητές (προέδρους 15μελων) να μαζεύουν υπογραφές για τις καταλήψεις...και να κάνουν και άλλες βλακείες....
User avatar
AnonymosEreynhths
Επόπτης Δημοθοινίας
Επόπτης Δημοθοινίας
 
Posts: 4146
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Wed Aug 05, 2009 10:22 am
Gender: Male

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby OTTO » Sat Nov 18, 2017 11:26 am


https://www.youtube.com/watch?v=Tqx_kWXfMHo

Ο Έλον εδώ λέει κάτι που από μόνος μου σκεφτόμουν εδώ και χρόνια.

Τι ισχύει σήμερα: Θες να μάθεις πώς δουλεύουν οι μηχανές; Πρέπει πρώτα να πάρεις αρκετά μαθήματα μαθηματικών, φυσικής, μηχανικής, και μετά σου επιτρέπουν να παρακολουθήσεις μάθημα μηχανών. Θέλεις να μάθεις τεχνητή νοημοσύνη; Πάλι θα πρέπει να παρακολουθήσεις αρκετά μαθήματα μαθηματικών και προγραμματισμού και προς το τέλος θα σου μάθουν τεχνητή νοημοσύνη.

Αυτό το σύστημα όμως συχνά κουράζει και αποθαρρύνει.

Τι πρότεινε ο Έλον, και σκεφτόμουν κι εγώ: Να ξεκινάς κατευθείαν τις μηχανές, την Τ.Ν. ή οτιδήποτε θέλεις (ας πούμε μηχανές), σε ένα πολύ γενικό και απλουστευμένο πλαίσιο, στο οποίο θα διαπιστώνεις την ανάγκη να εμβαθύνεις κάπου (πχ μαθηματικά) προκειμένου να προχωρήσεις την εμβάθυνση στις μηχανές. Θα βλέπεις ότι "τώρα πρέπει να μάθω αυτό για να καταλάβω εκείνο". Ένα τέτοιο σύστημα δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή ή φοιτητή να κατανοεί καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται τα γνωστικά αντικείμενα μεταξύ τους, κι έτσι θα αντιμετωπίζει το διάβασμα με πολύ περισσότερο ενδιαφέρον. Θα ξέρει γιατί διαβάζει αυτό που διαβάζει, και θα το γουστάρει γιατί θα τον οδηγήσει σε κάτι προχωρημένο που ο ίδιος επέλεξε.

Ουσιαστικά προτείνει κατά κάποιο τρόπο τα προαπαιτούμενα μαθήματα (prerequisites) να διδάσκονται κατά κάποιον τρόπο παράλληλα (corequisites).
It's not who you are underneath, it's what you do that defines you.

Youtube/Ottonus
Youtube/MetaMorphosisGR
User avatar
OTTO
Επόπτης Δημοθοινίας
Επόπτης Δημοθοινίας
 
Posts: 5096
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sat Oct 30, 2010 9:58 pm
Gender: Male

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby adiasistos » Sat Nov 18, 2017 5:54 pm

Πολύ ωραία και σωστά όλα αυτά :clap: :ups:
adiasistos
Επόπτης Δημοθοινίας
Επόπτης Δημοθοινίας
 
Posts: 1702
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sat Jun 18, 2016 11:08 pm
Irc nick: alexandros
Gender: Male

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby Sanctus_Makis » Sat Nov 25, 2017 9:17 pm

Εγω ξέρω οτι υπάρχουν παιδιά που απλα δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν.Δεν τους αρέσει η βιολογία,τα μαθηματικά,η ιστορία κλπ.Δεν φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα για αυτο.Εγω στο σχολείο ποτέ δεν άνοιξα βιβλίο και ειχα παντα τους χειρότερους βαθμούς.Το λύκειο το σταμάτησα στην δευτέρα και το παράξενο ειναι οτι όταν σταμάτησα το σχολείο άρχισα να αγοράζω βιβλία μονος μου.Εκείνη την εποχή με ενδιέφερε ο μυστικισμός,οι θρησκείες και γενικά τα μεταφυσικά.Τελικά κατέληξα στην αρχαία Ελλάδα και άρχισα να διαβάζω ιστορία και φιλοσοφία.Έτσι με βρήκε το μιλένιουμ λοιπον γύρω στο 2000 οπου σταμάτησα το σχολείο.Εγω πιστεύω θα έπρεπε οι δάσκαλοι να βρίσκουν τρόπους να κάνουν τα παιδιά να ενδιαφέρονται για τα μαθήματα και όχι να διαβάζουν μονο για να πάρουν καλούς βαθμούς.
Sanctus_Makis
Δόκιμος
Δόκιμος
 
Posts: 58
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Tue Jul 04, 2017 3:24 am
Irc nick: Atlantios
Gender: Male

Re: Παιδεία - ρίχνουμε τις καλύτερες ιδέες μας

Postby _Divine_Sinner_ » Sun Nov 26, 2017 1:01 am

Φταιει το συστημα με την εννοια οτι δεν κανει ελκυστικα αυτα τα μαθηματα. ξεχναει οτι εχει να κανει με παιδια.
-
Θεε μου, δωσε μου ενα σημαδι, για να το ερμηνεύσω οπως θελω.
User avatar
_Divine_Sinner_
Επίτιμος
Επίτιμος
 
Posts: 3594
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sun Mar 17, 2013 11:46 pm
Gender: Male


Return to Εκπαίδευση

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest