Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Άβαταρ μέλους
promitheas14
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1832
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2013, 16:25
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 13 φορές
Έλαβε Likes: 20 φορές

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από promitheas14 » Σάβ 05 Μαρ 2016, 09:53

promitheas14 έγραψε:
Dhmellhn wrote:
Όποιος αναφέρει την αδυσώπητη πραγματικότητα θεωρείται “πολεμοχαρής” ενώ εκείνος που πετάει ανόητα ευχολόγια χρησιμοποιώντας λογική νηπιαγωγείου είναι “Λογικός”. Η αποθέωση της λογικής του παραλόγου, την οποία μόνον οι ονειροπαρμένοι χρησιμοποιούν.
Τά παιδιά μας ἤ τά ἐγγόνια μας θά κατανοήσουν τόν νόμο σύμφωνα μέ τόν ὁποῖο σέ αὐτό πού στρέφουμε τήν προσοχή μας αὐτό καί δημιουργοῦμε. Ἄν θέλεις νά ἑστιάζεις στήν «αδυσώπητη πραγματικότητα», ἑστίαζε. Ἄν θέλεις νά ἑστιάζεις στούς πολέμους, κάνε το. Ἑστίαζε σέ ὅσες ἀρνητικές σκεπτομορφές σέ βάζει τό σύστημα (ἐν ἀγνοία σου) νά μεγεθύνεις μέ τήν δύναμη τοῦ νοῦ σου, ὅπως ἀκριβῶς λειτουργεῖ ὁ ἐνισχυτής, καί νά εἶσαι βέβαιος ὅτι ἡ ζωή σου θά παραμείνει κόλαση.
Ἐπειδή εἶσαι ἀρχαιολάγνος (τρομάρα σου) ἄν πέσεις πάνω στό βιβλίο τοῦ Πλάτωνος Δρακούλη, Στοιχεῖα βιονομίας, θά καταλάβεις τί ἐννοῶ. Εἶναι οἱ ὁδηγίες περί τοῦ βίου, ὅπως ἔχουν παραδοθεῖ ἀπό τούς (ἐπιζήσαντες τῶν διωγμῶν) συνεχιστές τῶν ἀρχαίων μυστῶν. Δέν λένε καί πολύ διαφορετικά πράγματα ἀπό αὐτά πού πρεσβεύει ἡ ἀνατολική πνευματική παράδοση.
Γιά νά μήν θεωρηθεῖ πάλι ὅτι οἱ πηγές μου εἶναι ἀόριστες, ἀστήρικτες, ἀβάσιμες, κτλ, παραθέτω ἀναφορά τοῦ βιβλίου πού ἀνέφερα, τό ὁποῖο εἶναι μία ἀποκρυστάλλωση τῆς ἀρχαίας ἑλληνικῆς κοσμοαντίληψης καί πρωτίστως " ἀκολουθητέας πρακτικῆς τοῦ βίου" καί ὄχι θεωρητικολογίες.
Παρακαλῶ νά μήν ἐκληφθεῖ ὡς διαφήμιση.

http://www.politeianet.gr/books/9789607 ... ias-203032
Ὄποιος ἐλεύθερα συλλογᾶται, συλλογᾶται καλά.
Ρήγας Βελεστινλῆς
Άβαταρ μέλους
kat_woman
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 6158
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 14:31
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 386 φορές
Έλαβε Likes: 340 φορές

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από kat_woman » Σάβ 05 Μαρ 2016, 11:20

ArELa έγραψε:Εντάξει, (πέρα απ'τις προσωπικές μου συμπάθειες ή αντιπάθειες,) οφείλω να ομολογήσω
ότι εκτός της θυμιδίας (διασκεδαστικών αλληλεπιδράσεων) παρακολουθούμε αξιόλογο διάλογο
με ενδιαφέροντα επιχειρήματα/αντεπιχειρήματα από αμφότερους τους συνδιαλεγόμενους.

Εύγε.

Ακριβώς! Σας παρακολουθώ και τα επιχειρήματα ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ εξαιρετικά διδακτικά!

:urock:
Each man's death diminishes me,
For I am involved in mankind.
Therefore, send not to know
For whom the bell tolls,
It tolls for thee.

John Donne
Άβαταρ μέλους
Dhmellhn
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από Dhmellhn » Σάβ 05 Μαρ 2016, 16:57

Τά παιδιά μας ἤ τά ἐγγόνια μας θά κατανοήσουν τόν νόμο σύμφωνα μέ τόν ὁποῖο σέ αὐτό πού στρέφουμε τήν προσοχή μας αὐτό καί δημιουργοῦμε. Ἄν θέλεις νά ἑστιάζεις στήν «αδυσώπητη πραγματικότητα», ἑστίαζε. Ἄν θέλεις νά ἑστιάζεις στούς πολέμους, κάνε το. Ἑστίαζε σέ ὅσες ἀρνητικές σκεπτομορφές σέ βάζει τό σύστημα (ἐν ἀγνοία σου) νά μεγεθύνεις μέ τήν δύναμη τοῦ νοῦ σου, ὅπως ἀκριβῶς λειτουργεῖ ὁ ἐνισχυτής, καί νά εἶσαι βέβαιος ὅτι ἡ ζωή σου θά παραμείνει κόλαση.
Ἐπειδή εἶσαι ἀρχαιολάγνος (τρομάρα σου) ἄν πέσεις πάνω στό βιβλίο τοῦ Πλάτωνος Δρακούλη, Στοιχεῖα βιονομίας, θά καταλάβεις τί ἐννοῶ. Εἶναι οἱ ὁδηγίες περί τοῦ βίου, ὅπως ἔχουν παραδοθεῖ ἀπό τούς (ἐπιζήσαντες τῶν διωγμῶν) συνεχιστές τῶν ἀρχαίων μυστῶν. Δέν λένε καί πολύ διαφορετικά πράγματα ἀπό αὐτά πού πρεσβεύει ἡ ἀνατολική πνευματική παράδοση.
Αγαπολαγνικοί βερμπαλισμοί άνευ νοήματος. Έχω τονίσει, επανειλημμένως, ότι τα στοιχεία που παραθέτω βασίζονται στην πραγματικότητα και όχι στον φαντασιακό κόσμο ενός ταραγμένου κρανίου. Όστις διαθέτει κοινό νου (ακόμη και ειρηνιστής, αλλά πραγματιστής, όχι ονειροπαρμένος) διακρίνει, αμέσως, την διαφορά. Τώρα, λίγα λόγια για τον “κύριο Ραδάμανθυ” (τρομάρα του). Ο κύριος αυτός ονομάζονταν Αντώνιος και το άλλαξε στο πομπώδες Ραδάμανθυς. Πρόκειται για τον γνωστό Αναστασάκη Ραδάμανθυ που έχει τις εκδόσεις “Ιδεοθέατρον” από τις οποίες και το βιβλίο που παρέθεσε ο προφέσορας της πλάκας. Ο Ραδάμανθυς βρίζει, ασυστόλως, την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων επειδή επέλεξαν να μην λατρεύουν τους λεγόμενους και πατρώους θεούς. Κάνει σπονδές σε αυτούς και επαναλαμβάνει επικλήσεις, οι οποίες για το μόνο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι για μάθημα Αρχαίων Ελληνικών (αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά η προπαγάνδα του κυρίου αυτού είναι). Πρόκειται για έναν Μασώνο (όπως τον ξεβράκωσε ο Φουράκης) που δρα με τον μανδύα του αρχαιοελληνιστή. Επομένως, τα βιβλία του, όπως καταλαβαίνετε, είναι μονόπλευρα και βαρετά. Το λέω διότι έχω βιβλία των συγκεκριμένων εκδόσεων. Στο παρόν δεν μπορεί να γραφτεί τίποτα περισσότερο για το θέμα.
Ξέχασες νά μᾶς γράψεις γιά τόν Λυσία, ἔγκριτε ἱστορικέ, καί νά μᾶς κάνεις διατριβή περί μετοικίας. Περιμένω νά δῶ πότε, στήν παιδική σου ἔκθεση ἐπί παντός ἐπιστητοῦ, θά σταματήσεις τούς προλόγους καί θά μιλήσεις γιά τήν οὐσία τοῦ θέματος: περί πολέμου καί εἰρήνης.
Πάλι βιάζεσαι και θα φας, για πολλοστή φορά, τα μούτρα σου προφέσορα του τίποτα. :lol:
Ἔπρεπε νά φανταστῶ πώς δέν θά τό καταλάβαινες γιατί ἀνέφερα τόν Λυσία: Διότι ὁ Λυσίας δέν ἦταν Ἀθηναῖος πολίτης, ἀλλά μέτοικος, ὅμως αὐτό δέν τόν ἐμπόδισε νά καταξιωθεῖ στήν Ἀθηναϊκή κοινωνία.
Με το παραπάνω που έγραψες με διευκολύνεις να υπενθυμίσω ότι είσαι ένας αστοιχείωτος ημιμαθής και δεν γνωρίζεις από ιστορία. Ο Λυσίας προσέφερε στην πόλη των Αθηνών τα μέγιστα, πλην, όμως, οι Αθηναίοι του αρνήθηκαν, μετ’ επιτάσεως, το δικαίωμα του Αθηναίου πολίτου. Διότι, θα πρέπει να μάθεις (γιατί το αγνοείς) ότι οι Μέτοικοι δεν είχαν πολιτικά δικαιώματα (σε ελάχιστους έδιναν και αυτά μετά από πολλή σκέψη, ένας από αυτούς δεν ήταν ο Λυσίας, δυστυχώς κατ' εμέ). Η Αθηναϊκή Δημοκρατία, δηλαδή, με βάση τις σημερινές διακηρύξεις των ultra δημοκρατών, δεν θα χαρακτηρίζονταν και τόσο δημοκρατία, τόσο για τον παραπάνω όσο και για άλλους λόγους. Τρέχα πίσω τώρα να ξαναδιαβάζεις ιστορία, μήπως καταφέρεις και αφομοιώσεις και τίποτα (γιατί σε κόβω και για λίγο τούβλο). :P
Σοῦ ἀπάντησα παραπάνω. Ρίξε δύο - τρία «θεϊκά» ἤ «θεόπνευστα» ρητά στήν κοινωνία, ὅπως «τ’ ἀγαθά κόποις κτῶνται» ἤ «μέ ἱδρῶτα νά βγάζεις τό ψωμί σου καί μέ πόνους νά γεννᾶς τά παιδιά σου» καί ἐπιτυγχάνεται ὁ προγραμματισμός τοῦ ἀνθρώπινου ἐγκεφάλου, διαχρονικά, πρός τήν κατεύθυνση τῆς βιοπάλης, τοῦ πολέμου καί τοῦ διαρκοῦς μόχθου. Κανονική κοινωνική μηχανική μέσω mind control. Ἀπό τήν ἄλλη, ἔχουμε τόν «Θεό σου» πού σοῦ λέει «πίστεψε καί θά μετακινήσεις βουνά», ἀλλά ἐσύ ([λέγοτας «ἐσύ» ἐννοῶ γενικά τούς ἀνθρώπους) θεωρεῖς ὅτι σοῦ εἶπε νά πιστέψεις σέ κάποια δύναμη ἔξω ἀπό σένα...


Είναι η βία του βίου Ηλίθιε. Τι δεν καταλαβαίνεις; Πιο λιανά δεν γίνεται. :)

Σε αυτό το σημείο να κάνω μία διευκρίνιση. Εδώ δεν μιλάω από θρησκευτικής απόψεως. Την επόμενη, λοιπόν, φορά, που θα ξαναγράψεις χαρακτηρισμούς για τον “θεό σου” θα αρχίσουν τα όργανα για την δική σου ιδιότητα και δεν θα σου αρέσει καθόλου… :thumbsdown:
Καί σ’ αὐτό ἔπρεπε νά κάνω διευκρίνιση, διότι ἡ ἑστίασή σου εἶναι σταθερά στούς πολέμους. Δυστυχῶς δέν ξέρεις νά ἑρμηνεύεις τίποτε ἄλλο ἀπό τήν ἱστορία ἐκτός ἀπό ἡμερομηνίες, πολέμους καί ὀνόματα ἡγετῶν! Ἐξηγοῦμαι: Ὁ Αshoka, μετά ἀπό ἕναν ἄκρως αἱματηρό πόλεμο πού διεξήγαγε στήν ἀρχή τῆς βασιλείας του, συγκλονίστηκε τόσο πολύ ἀπό τήν φρίκη τῶν συνεπειῶν τοῦ πολέμου, καί τήν εἰκόνα τῶν δεκάδων χιλιάδων νεκρῶν, ὥστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟ. Κήρυξε εἰρήνη μέ τά γειτονικά Βασίλεια καί ἀφιερώθηκε στήν διάδοση τοῦ Βουδισμοῦ καί στήν εὐημερία τοῦ λαοῦ του γιά τά ἑπόμενα τριάντα περίπου χρόνια.


Ο Ασόκα, αφού πρώτα κατέκτησε (κατασφάζοντας), και προσάρτησε τα γειτονικά του βασίλεια, μετά το έπαιξε ειρηνιστής. Πολύ βολικό και χρήσιμο για έναν ηγεμόνα ώστε να διατηρήσει τα κεκτημένα και να αποφύγει τις εξεγέρσεις των υποδουλωμένων. Η Ειρήνη στην υπηρεσία της εξουσίας, από την στιγμή που την βολεύει. Ανάλογη ήταν και η Pax Romana. Το παράδειγμα που έφερες αποτελεί ένα ακόμη μνημείο της ασχετοσύνης σου και της ιστορικής σου ανεπαρκείας. :D
Συμφωνοῦμε λοιπόν! Γιά ἡγέτες πού ὁδηγοῦν στόν πόλεμο μιλῶ ἐγώ: «οἱ κοινωνίες δέν ἐπιθυμοῦν τόν πόλεμο, μέχρι νά ἐπιληφθοῦν οἱ πολιτικοί καί οἱ ἡγέτες...» καί τό ἴδιο κάνεις καί σύ: «Η ηγεσία των νεοτούρκων προκάλεσε την γενοκτονία των Αρμενίων». Οἱ λαοί δέν ἐπιθυμοῦν τόν πόλεμο, ὅπως ὑποστηρίζει καί ἡ Σωτηρίου, ἀλλά διαχρονικά τόν προκαλοῦν οἱ ἡγέτες, ὁδηγῶντας τά πρόβατα σέ ἑκατόμβες πρός ἱκανοποίηση τῶν φιλοδοξιῶν τους.


Οι λαοί μια χαρά βολεύονται με τον πόλεμο, όταν έχουν το πάνω χέρι. Οι Τσέτες ήταν αγαστοί σύμμαχοι των τούρκων στο σφάξιμο των μικρασιατών Ελλήνων. Το ίδιο και οι εκτουρκισμένοι πληθυσμοί της Ανατολίας στο σφάξιμο των 1.500.000 Αρμενίων. Εκτός κι αν μόνοι τους οι νεότουρκοι αρχηγοί έσφαξαν αυτά τα εκατομμύρια. Το ίδιο υπεύθυνοι είναι οι Γερμανοί (στην πλειοψηφία των) που ψήφισαν τον Χίτλερ και συμμετείχαν στο πλιάτσικο των κατακτημένων χωρών (και ας το έπαιζαν όλοι μεταπολεμικά ότι δεν ήταν στο Κόμμα παριστάνοντας τις αθώες περιστερές. Μία ταινία που παίζεται τώρα: The Labyrinth of Lies ξεσκεπάζει τον μύθο του δήθεν αμέτοχου γερμανικού λαού). Εάν έρθουμε στην εποχή μας στον διαχωρισμό της Γιουγκοσλαβίας όλοι ήταν εχθροί με όλους, όπως και στην Συρία. Άλλο ένα παραμυθάκι των χρησίμων ηλιθίων. :cool:
Τό συμπεραίνω ἀπό τό γεγονός ὅτι οἱ πόλεις αὐτές δέν εἶχαν τείχη. Εἶναι δύσκολο νά τό καταλάβεις;
https://www.youtube.com/watch?v=k6tX1nuiwBQ

Καλό εἶναι νά παρακολουθήσεις 1ω33΄ - 1ω40΄. Ἡ ἐπίμαχη φράση στό 1ω39΄.


Άλλο το “συμπεραίνω” και άλλο τα αδιάσειστα στοιχεία.
Ὡς παρένθεση, ἐννοῶ τόν πολιτισμό πού ἐσεῖς οἱ «ἱστορικοί» μᾶς παρουσιάζετε. Ὑπῆρχε προγενέστερος πολιτισμός πού δέν βασιζόταν στόν πόλεμο καί στόν ἀνταγωνισμό.


Για να τελειώνουμε. Ρώτησε όποιον ιστορικό θέλεις για να πάρεις την ίδια απάντηση. Στα μερικές χιλιάδες χρόνια της ανθρωπίνου ιστορίας ένα μικρό ποσοστό ήταν ειρηνικά. Αυτό είναι αντικειμενικός υπολογισμός και όχι στοιχεία ενός “πολεμοκαπήλου”. Βαρέθηκα να εξηγώ τα αυτονόητα.
Εἶναι ἐπιχείρημα ὡς πρός τό ὅτι μόνον ἕνας πολεμοχαρής τυχοδιώτης σάν τόν Ξενοφῶντα, θά μποροῦσε νά θεωρεῖ τόν πόλεμο νομοτέλεια ὥστε νά γράψει ὅτι: «Εκ θεών πεπρωμένον εστί πολέμους γίγνεσθαι».
Παρατηρῆστε, μάλιστα πῶς λειτουργεῖ ἡ κοινωνική μηχανική στήν ἐκπαίδευση: Ἀπό αὐτουνοῦ τοῦ ...πεοκρούστη τό βιβλίο "Κύρου Ἀνάβασις", μαθαίναμε γενεές ἐπί γενεῶν ἀρχαῖα, καλλιεργῶντας ἔτσι πολεμόχαρη νοοτροπία καί διαπλάθοντας τόν ψυχισμό ἀνθρώπων σάν τοῦ συνομιλητή μου ἐδῶ.

Γιά τόν Ἀριστοτέλη σοῦ ἀπάντησα ἐκεῖ πού μοῦ ἔγραψες.


Η βλακεία σου είναι αήττητη:

Των γαρ ηλιθίων απείρων γένεθλα (Επίκτητος)

Και λίγο από Ξενοφώντα που “γουστάρεις”:

Ο θεός κολάζει τους βλάκας (Ξενοφών “Οικονομικός”)
Αυτό πού καταλαβαίνω εἶναι ὅτι μονίμως καί σταθερά συντάσσεσαι μέ κάθε πολεμοχαρή, τόν ὁποῖο ὀνομάζεις πατριώτη. Ἀπό τήν μιά ὁ Δημοσθένης, ἀπό τήν ἄλλη ὁ Ἀλκιβιάδης (στήν Σικελία), παρέσυραν τά κουτορνίθια (τήν ἐκκλησία τοῦ Δήμου) σέ αὐτοχειρίες.


Αυτό που καταλαβαίνεις είναι μέχρι το περιορισμένο του εγκεφάλου σου.

Προέκυψε τώρα και ο Αλκιβιάδης δίχως να του κάνω αναφορά, ὥσπερ λίθοι τε καὶ πλίνθοι καὶ ξύλα καὶ κέραμος ἀτάκτως μὲν ἐρριμμένα οὐδὲν χρήσιμά (από τον “αγαπημένο σου” Ξενοφώντα).
Στό πρόσωπό σου καθρεφτίζω τήν νοοτροπία καί τήν πολιτική τῆς Ἑλλάδος πού «σκούζει», γιατί οἱ Τοῦρκοι κατέλαβαν τήν μισή Κύπρο μετά ἀπό τήν Ἑλληνική προδοσία καί ἀνικανότητα.
Γιά ποιά πολιτικοστρατιωτική ὀργάνωση μιλᾶς ρέ θλιβερέ; Γιατί δέν γράφεις φαρδιά πλατειά ὅτι τό νεοελληνικό κράτος δημιουργήθηκε γιά νά λειτουργεῖ ὡς προτεκτοράτο-μπανανία; Ὅ,τι θέλουν οἱ «νταβατζῆδες» μας κάνουμε πάντοτε! Πότε ἀπελευθερωθήκαμε πραγματικά καί δέν τό κατάλαβα; Καί ἔχουμε καί σένα τόν ἀρχαιολάτρη, νά μᾶς τσαμπουνᾶς γιά ἀρχαῖα μεγαλεῖα, ὥστε νά ξεχνᾶμε τήν πραγματικότητα.


Τώρα, ειλικρινά μήπως τα ληγμένα που παίρνεις είναι κάτι χρόνια παλιά και όχι μήνες; Διότι το μόνο σίγουρο είναι ότι τα παίρνεις. Κάθεσαι και βγάζεις από το χτυπημένο σου κρανίο ένα σωρό βλακώδεις χαρακτηρισμούς για το πρόσωπό μου, πετάς ότι απίθανη κατάσταση και γεγονός σου έρθει εκείνη την στιγμή με σκοπό να με κατατάξεις, και περιμένεις έτσι να πείσεις; Πιο μ@λ@κοπίτουρας πεθαίνεις. :jerk:
Ξαναφέρνω τό ἀρχαῖο κείμενο: «Ως ουδέν έστιν ούτε πύργος ούτε ναυς έρημος ανδρών μη ξυνοικούντων έσω».
Ἀπό πότε ἡ ναῦς ἔγινε ἀποκλειστικά πολεμικό πλοῖο καί ὁ ἄνδρας ἀποκλειστικά πολεμιστής;
Τι να εξηγήσεις τώρα σε προμηθεϊκές αρλουμπολογίες; Άλλαξε όνομα γιατί ο πραγματικός Προμηθέας διαμαρτύρεται. :D
Ἠ ὅλη συζήτηση ξεκίνησε μέ ἀφορμή τήν ἑξῆς ρήση σου:

«6. Τέλος, να σημειώσουμε μία ακόμη ηλιθιωδώς επαναλαμβανόμενη ιδεοληψία περί συνενώσεως και δήθεν ειρηνικής συμβιώσεως των λαών, η οποία εδράζεται μόνον στα μυαλά των φαντασιοπλήκτων. Πρόκειται για μία απίστευτη αφέλεια αυτών των διανοητικά αναπήρων, η οποία συσκοτίζει τον νου και δεν τον αφήνει να δει το αυτονόητο: Την σκληρή πραγματικότητα που υφίσταται. Γιατί ο πραγματικός κόσμος, και όχι ο φαντασιακός του matrix, διαμορφώνεται μέσω συνεχών συγκρούσεων και αδιακόπου κινητικότητος (όπως πρώτος έγραψε ο Ηράκλειτος "Πόλεμος πατήρ πάντων", "τα πάνντα ρει και ουδέν μένει"), η οποία μας καθιστά συνεχώς εν εγρηγόρσει. Ο κόσμος είναι αυτό που είναι και όχι εκείνο το οποίο θα ήθελαν κάποιοι στο συγχυσμένο τους κρανίο να είναι.»

Ἡ φράση σου αὐτή ἔχει ὡς βασικό πυρῆνα σκέψης τήν εἰρήνη σέ ἀντιδιαστολή μέ τήν σύγκρουση (πόλεμο). (Κάνω λάθος;) Ἄρα ἐπί αὐτῶν ἔκρινα ὅτι ὄφειλα νά πάρω θέση, ὅπως καί ἔκανα. Κανένα πρόβλημα νά συζητήσουμε καί τό προσφυγικό, ἀλλά καλό εἶναι νά κρατᾶμε μία ἐπιστημονική αὐστηρότητα σέ ὅ,τι ξεκινᾶμε, ὥστε νά μήν γίνεται κατινίστικο κουβεντολόϊ.


Η συζήτηση ξεκίνησε από τον λαθρεποικισμό της χώρας. Αυτό είναι το 6ο σημείο από μία ολόκληρη σειρά. Εσύ το απομόνωσες για να γράψεις τις πατσιφιστικές σου μ@λ@κίες, πήρες όλες τις απαντήσεις αλλά συνεχίζεις να αναμεταδίδεις τη κενότητά του. Προφανώς για να την εμπεδώσουμε. :P
Μέ τά γραπτά σου ἐπιβεβαιώνεις ὅσα ἰσχυρίζομαι, ὅτι δηλαδή οἱ Ἀρχαῖοι Ἕλληνες δέν ἦταν δογματικοί καί μισαλλόδοξοι, ὅπως οἱ μετά Χριστόν κοινωνίες.


Οι θρησκευτικές τελετές της πόλεως των Αθηνών ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με την πολιτική λειτουργία της πόλης. Μία από τις κατηγορίες στον Σωκράτη ήταν ότι εισήγαγε “καινά διαμόνια”. Οι Αθηναίοι λάτρευαν τους θεούς τους και σε αυτούς αφιέρωναν τις μεγαλύτερες τελετές, όπως τα Παναθήναια. Η λατρεία της Βένδιδος, που ανέφερα, δεν προσέδιδε καμμία ισχύ σε εκείνους που την ασκούσαν καθόσον υπήρχε επίσημη λατρεία (επίσημη θρησκεία του κράτους με σημερινούς όρους). Αυτά ως μία ακόμη απάντηση σε άλλη μία πομφόλυγα (όπως του αρέσει) του προφέσορα της ασχετοσύνης.
Παιδιά μή φᾶτε! Ἔχουμε «μέζεα καπαμά!»


Σου τα συστήνω, ανεπιφύλακτα. Μήπως αποκτήσεις γιατί τώρα δεν διαθέτεις. :loco:
Τέλος μία παρατήρηση: Δέν ἔχω πρόβλημα μέ τίς εὑρηματικές βρισιές, πού προδίδουν χιοῦμορ καί χαλαρή διάθεση. Ὅταν ὅμως εἶναι περισσότερες οἱ βρισιές ἀπό τά ἐπιχειρήματα, αὐτό κάτι λέει γιά τήν ψυχολιογική συγκρότηση τοῦ συνομιλητῆ.
Προτείνω ὡς τίτλο αὐτοῦ τοῦ νήματος: "Πόλεμος καί εἰρήνη στόν ἀνθρώπινο πολιτισμό" ἤ κάτι σχετικό μέ τήν διαλεκτική αὐτή σχέση. Εἰλικρινά, θέλω νά ἀκούσω καλοπροαίρετες προτάσεις.
Ο τίτλος δεν αλλάζει. Ιδίως όταν ή μία πλευρά (το κατά Προμηθέως ανάγνωσμα) παραθέτει συνεχώς αερολογίες (έπεα πτερόεντα), υποστηριζόμενες με άφθονη μπουρδολογία.

Σε τελική ανάλυση ένας τέτοιος χαρακτήρας, όπως ο Προμηθεύς αεσίφρων (ή αασίφρων) παρουσιάζει τα πράγματα όπως τα έχει πλάσει στον φαντασιακό του κόσμο, όντας απροσάρμοστος έναντι της πραγματικότητος. Αυτό, σε προσωπικό επίπεδο είναι πρόβλημα ενός εκάστου. Όταν, όμως εξαπλούται, ως ιός σε μία κοινωνία τότε αυτή η κοινωνία δεν έχει ελεύθερο μέλλον. Ο βασικός λόγος είναι ότι θα έρθουν άλλοι και θα την υποδουλώσουν. Ο ρεαλιστής Θουκυδίδης παρουσίασε τα πράγματα όπως ακριβώς έχουν, και όχι όπως τα ονειρεύονται οι ελαφρόμυαλοι. Γι’ αυτό και έγραψε την ιστορία του ως “ Κτῆμα ἐς ἀεί” για τους επιγιγνομένους, τονίζοντας ότι: “Το εύδαιμον το ελεύθερον, το δ' ελεύθερον το εύψυχον”.

Εκτός κι αν το συγκεκριμένο άτομο ενεργεί υποβολιμιαία. Οπότε θα έχει την πρέπουσα αντιμετώπιση. Σε μία τέτοια περίπτωση οι χαρακτηρισμοί που έχει δεχθεί τώρα (με άφθονη και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία) θα είναι “χάδια” μπροστά σε αυτό που θα ακολουθήσει. Και ο νοών νοείτω. :thumbsdown:
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
Άβαταρ μέλους
promitheas14
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1832
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2013, 16:25
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 13 φορές
Έλαβε Likes: 20 φορές

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από promitheas14 » Κυρ 06 Μαρ 2016, 08:12

Ἔκανα μεγάλη προσπάθεια νά διαβάσω τόν ὀχετό πού προηγήθηκε.
Ἐλάχιστα σημεῖα χρήζουν διευκρίνισης.
Δημέλλην:
Τώρα, λίγα λόγια για τον “κύριο Ραδάμανθυ” (τρομάρα του). Ο κύριος αυτός ονομάζονταν Αντώνιος και το άλλαξε στο πομπώδες Ραδάμανθυς. Πρόκειται για τον γνωστό Αναστασάκη Ραδάμανθυ που έχει τις εκδόσεις “Ιδεοθέατρον” από τις οποίες και το βιβλίο που παρέθεσε ο προφέσορας της πλάκας. Ο Ραδάμανθυς βρίζει, ασυστόλως, την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων επειδή επέλεξαν να μην λατρεύουν τους λεγόμενους και πατρώους θεούς. Κάνει σπονδές σε αυτούς και επαναλαμβάνει επικλήσεις, οι οποίες για το μόνο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι για μάθημα Αρχαίων Ελληνικών (αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά η προπαγάνδα του κυρίου αυτού είναι). Πρόκειται για έναν Μασώνο (όπως τον ξεβράκωσε ο Φουράκης) που δρα με τον μανδύα του αρχαιοελληνιστή. Επομένως, τα βιβλία του, όπως καταλαβαίνετε, είναι μονόπλευρα και βαρετά. Το λέω διότι έχω βιβλία των συγκεκριμένων εκδόσεων. Στο παρόν δεν μπορεί να γραφτεί τίποτα περισσότερο για το θέμα.
Συνέστησα τό βιβλίο τοῦ Δρακούλη, Στοιχεῖα Βιονομίας, καί ὄχι τίς ἀπόψεις τοῦ Ἀναστασάκη καί τοῦ Ἰδεοθεάτρου. Τό Ἰδεοθέατρο, ἀπ' ὅσο γνωρίζω, ἔχει ἐκδόσει (μαζί μέ τίς ἐκδ. Γεωργιάδη) Ἰλιάδα καί Ὀδύσσεια. Θά τήν ἀπορρίψεις μετά βδελυγμίας καί αὐτήν, ἐπειδή εἶναι τοῦ Ἰδεοθεάτρου ἤ θά τήν συστήσεις μετ' ἐπιτάσσεως ἐπειδή εἶναι τοῦ δημαγωγοῦ Γεωργιάδη; Ἐάν ἡ πρόθεσή μου δέν ἦταν ἁγνή (καί εἶχα νά κρύψω κάτι) δέν θά ἐπισύναπτα τήν εἰκόνα τοῦ βιβλίου τοῦ Δρακούλη, ὁπότε κανένας δέν θά καταλάβαινε κάτι οὔτε βεβαίως ἐσύ.
Τό ὅτι πῆρες ἀφορμή νά ἀπαξιώσεις κάτι πού δέν ἔχεις διαβάσει, λόγω τῶν ἀπόψεων τοῦ ἐκδότη, δείχνει τήν νοητική σου ἐμπάθεια καί προκατάληψη.
Προμηθέας: Ἔπρεπε νά φανταστῶ πώς δέν θά τό καταλάβαινες γιατί ἀνέφερα τόν Λυσία: Διότι ὁ Λυσίας δέν ἦταν Ἀθηναῖος πολίτης, ἀλλά μέτοικος, ὅμως αὐτό δέν τόν ἐμπόδισε νά καταξιωθεῖ στήν Ἀθηναϊκή κοινωνία.

Δημέλλην:
Με το παραπάνω που έγραψες με διευκολύνεις να υπενθυμίσω ότι είσαι ένας αστοιχείωτος ημιμαθής και δεν γνωρίζεις από ιστορία. Ο Λυσίας προσέφερε στην πόλη των Αθηνών τα μέγιστα, πλην, όμως, οι Αθηναίοι του αρνήθηκαν, μετ’ επιτάσεως, το δικαίωμα του Αθηναίου πολίτου. Διότι, θα πρέπει να μάθεις (γιατί το αγνοείς) ότι οι Μέτοικοι δεν είχαν πολιτικά δικαιώματα (σε ελάχιστους έδιναν και αυτά μετά από πολλή σκέψη, ένας από αυτούς δεν ήταν ο Λυσίας, δυστυχώς κατ' εμέ). Η Αθηναϊκή Δημοκρατία, δηλαδή, με βάση τις σημερινές διακηρύξεις των ultra δημοκρατών, δεν θα χαρακτηρίζονταν και τόσο δημοκρατία, τόσο για τον παραπάνω όσο και για άλλους λόγους. Τρέχα πίσω τώρα να ξαναδιαβάζεις ιστορία, μήπως καταφέρεις και αφομοιώσεις και τίποτα (γιατί σε κόβω και για λίγο τούβλο).
Δέν ἰσχυρίστηκα ὅτι ὁ Λυσίας ἔγινε ποτέ Ἀθηναῖος πολίτης. Γνωρίζω πολύ καλά αὐτά πού ἐπισήμανες. Τό παράδειγμά του ὅμως δείχνει ὅτι τό νά εἶναι κάποιος μή νόμιμος εἴτε μέτοικος εἴτε συνείσακτος (π.χ. Ἀπασία) δέν τόν ἐμποδίζει νά καταξιωθεῖ ἤ νά ἀποκτήσει ἐπιρροή.
Δημέλλην: Σε αυτό το σημείο να κάνω μία διευκρίνιση. Εδώ δεν μιλάω από θρησκευτικής απόψεως. Την επόμενη, λοιπόν, φορά, που θα ξαναγράψεις χαρακτηρισμούς για τον “θεό σου” θα αρχίσουν τα όργανα για την δική σου ιδιότητα και δεν θα σου αρέσει καθόλου…
Ἐξακολουθῶ λοιπόν καί χρησιμοποιῶ τόν ὀρο "ὁ Θεός σου". Θά μέ κάνεις "ντά"; Ποιά εἶναι ἡ δική μου ἰδιότητα καί γιά ποιά ὄργανα μιλᾶς;
Προμηθέας:
Τό συμπεραίνω ἀπό τό γεγονός ὅτι οἱ πόλεις αὐτές δέν εἶχαν τείχη. Εἶναι δύσκολο νά τό καταλάβεις;
https://www.youtube.com/watch?v=k6tX1nuiwBQ

Καλό εἶναι νά παρακολουθήσεις 1ω33΄ - 1ω40΄. Ἡ ἐπίμαχη φράση στό 1ω39΄.
Δημέλλην:
Άλλο το “συμπεραίνω” και άλλο τα αδιάσειστα στοιχεία.
Ἄν ἔμπαινες στόν κόπο νά ἀκούσεις τό ἐπίιμαχο πεντάλεπτο, θά διαπίστωνες πώς οὔτε ὅπλα οὔτε κάποιο ἄλλο εὕρημα μαρτυρᾶ τήν ὕπαρξη συρράξεων σἐ ἐκείνους τούς πολιτισμούς.
Στήν ἐπιστήμη ὁ ὅρος "συμπεραίνω", χρησιμοποιεῖται ὅταν καταλήγει κάποιος σέ μία νοητική βεβαιότητα, βάσει δεδομένων στοιχείων. Μακρυά βεβαίως, ἀπό σένα, ἡ ἐπιστημονική σκέψη.
Δημέλλην:
Ο Ασόκα, αφού πρώτα κατέκτησε (κατασφάζοντας), και προσάρτησε τα γειτονικά του βασίλεια, μετά το έπαιξε ειρηνιστής. Πολύ βολικό και χρήσιμο για έναν ηγεμόνα ώστε να διατηρήσει τα κεκτημένα και να αποφύγει τις εξεγέρσεις των υποδουλωμένων. Η Ειρήνη στην υπηρεσία της εξουσίας, από την στιγμή που την βολεύει. Ανάλογη ήταν και η Pax Romana. Το παράδειγμα που έφερες αποτελεί ένα ακόμη μνημείο της ασχετοσύνης σου και της ιστορικής σου ανεπαρκείας.
Περί Ashoka: Ἐπιβεβαιώνεις τήν ἄποψή μου ὅτι ἡ πολεμοχαρής ἀντίληψή σου δέν σέ ἀφήνει νά δεῖς καθαρά. Φαίνεται ἄλλωστε ἀπό τήν μοχθηρία πού ἐκφράζεσαι.
Προμηθέας:
Προτείνω ὡς τίτλο αὐτοῦ τοῦ νήματος: "Πόλεμος καί εἰρήνη στόν ἀνθρώπινο πολιτισμό" ἤ κάτι σχετικό μέ τήν διαλεκτική αὐτή σχέση. Εἰλικρινά, θέλω νά ἀκούσω καλοπροαίρετες προτάσεις.

Δημέλλην:
Ο τίτλος δεν αλλάζει
Τί θά πεῖ "ο τίτλος δέν ἀλλάζει", Πραίτορα; Πρότεινα κάτι μέ εὐγένεια καί διάθεση συνεννόησης καί σύ τό παίζεις ἐξουσία;
Σοῦ ἀρέσει περισσότερο νά φαίνεται μονομαχία στήν Ἀρένα, ἔτσι;
Λοιπόν, τέρμα ἡ "μονομαχία". Ἐπί τού θέματος δέν ἔχω νά προσθέσω κάτι ἄλλο. Εὐχαριστῶ πολύ πού ὁ τίτλος βοήθησε τήν δημιουργία "Πράσινων" καί "Βένετων". [Ἐδῶ κάνω ἐν γνώσει μου ἕνα χρονικό ἅλμα]. Παρακαλῶ ἀποχωρῆστε ἡσύχως! Ὀ ἀγών διακόπτεται! Ὀ ἕτερος "μονομάχος", βεβαίως, πιθανόν νά θριαμβολογεῖ ὡς νικητής, κάτι πού ποσῶς μέ ἀφορᾶ.
Δημέλλην (περί Προμηθέα):
Εκτός κι αν το συγκεκριμένο άτομο ενεργεί υποβολιμιαία. Οπότε θα έχει την πρέπουσα αντιμετώπιση. Σε μία τέτοια περίπτωση οι χαρακτηρισμοί που έχει δεχθεί τώρα (με άφθονη και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία) θα είναι “χάδια” μπροστά σε αυτό που θα ακολουθήσει. Και ο νοών νοείτω.
Εἶναι ἡ δεύτερη φορά πού κάνεις εὐθέως ὑπαινιγμό ὅτι δρῶ ὑποβολιμιαῖα.
Εἶναι ντροπή, πράγματι. Εἶναι δεῖγμα τῆς μισαλλοδοξίας πού ἔχω ἐπισημάνει ἀλλοῦ κατά καιρούς.
Μαζέψτε τον. Δέν περιποιεῖ τιμή στό φόρουμ ἕνας τύπος πού ἐκτοξεύει συκοφαντίες καί βρίζει ἀσύστολα. Νά τόν χαίρεστε! Καί εἶναι καί "γκανιάν"...
Ὄποιος ἐλεύθερα συλλογᾶται, συλλογᾶται καλά.
Ρήγας Βελεστινλῆς
Άβαταρ μέλους
promitheas14
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1832
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2013, 16:25
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 13 φορές
Έλαβε Likes: 20 φορές

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από promitheas14 » Κυρ 06 Μαρ 2016, 09:47

OTTO έγραψε:Προμηθέα, ο Άλκης έφερε κάτι ενδιαφέρον εδώ:

http://www.ideografhmata.gr/forum/viewt ... 52#p266552
θα πρέπει οι λαοί της Ευρώπης να διασταυρωθούν με ασιατικές και έγχρωμες φυλές, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα πολυεθνικό κοπάδι χωρίς ποιότητα και εύκολα ελεγχόμενο από την άρχουσα τάξη
Αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να μας προβληματίσει;

Επίσης, για ποιο λόγο θα πρέπει να δείξουμε εμπιστοσύνη στους μετανάστες (στο να αναμιχθούμε μεταξύ τους δηλαδή) όταν ξέρουμε ότι ανάμεσά τους βρίσκονται επικίνδυνα άτομα;
Πρίν ἀποχωρήσω ἀπό τόν παρόντα διάλογο, χρωστῶ μία ἀπάντηση στόν φίλο ΟΤΤΟ
Συμφωνῶ ἀπόλυτα. Αὐτός εἶναι ὁ στόχος τους. Αὐτό κάνουν καί τό ἔχω ἐπισημάνει ἀλλοῦ http://www.ideografhmata.gr/forum/viewt ... 23#p266023 ἔτσι ἀκριβῶς:
Νά ἐπισημάνω πώς τό βίαιο ἀνακάτεμα τῶν ἐθνῶν καί τῶν λαῶν πού γίνεται στίς μέρες μας ἀπό τούς ἐξουσιαστές τοῦ πλανήτη, ἔχει σκοπό στήν δημιουργία ἑτερογενῶν πληθυσμῶν χωρίς ἐσωτερική συνοχή. δεσμούς καί ἱστορική μνήμη, ὥστε νά ἐλέγχονται ἀποτελεσματικότερα.
Μέ θλίβει τό γεγονός ὅτι ἡ πατρίδα μου γίνεται ἀποδέκτης καί στόχος τῶν ἐνεργειῶν τῆς ὅποιας ἐλίτ - διεθνοῦς μαφίας.
Παρ' ὅλα αὐτά, ὄχι σέ ἐπίπεδο πολιτικῆς, ἀλλά σέ ἐπίπεδο ψυχολογίας, φιλοσοφίας καί ἀνθρωπιστικῆς θεώρησης, πράγματι "δέν ὑπάρχει λαθραῖος ἄνθρωπος".
χωρίς νά γνωρίζω τό συγκεκριμένο μεταγενέστερο δημιοσίευμα πού ἔφερε ὁ Ἄλκης http://www.ideografhmata.gr/forum/viewt ... 52#p266552 ὅπως καί σέ πολύ παλαιότερα σχόλιά μου, λέω τά ἴδια.
Εἶναι τό σχέδιο τοῦ "Πονηροῦ" γιά ἔλεγχο καί ἐπιβολή. Ὅμως αὐτό πού θά καταφέρουν εἶναι νά ὑπηρετήσουν τό Θεῖο Σχέδιο, τό ὁποῖο ὁδηγεῖ στην ἐλευθερία, στήν εἰρήνη καί στήν ἑνότητα. Δηλαδή, μέ τήν βίαιη ἀνάμειξη πού προκαλοῦν, θά ἔρθουν πιό κοντά οἱ ἄνθρωποι καί θά διαπιστώσουν ὅτι δέν ἔχουν νά φοβοῦνται ὁ ἕνας τόν ἄλλο οὔτε τό ἕνα ἔθνος τό ἄλλο, ἀλλά μᾶλλον θά ἀναγνωρίσουν τόν κοινό τους "ἐχθρό", τήν ἐξουσία (τό προμηθεϊκό Κράτος καί τήν Βία).
Αὐτό πιστεύω ὅτι θά ὁδηγήσει σέ εἰρήνη καί ἑνότητα. Παράλληλα, στό τέλος θά ὁδηγήσει στήν ἐλευθερία, καθώς θά καταπέσουν ὅλες οἱ ἐξουσίες καί θά ἀναδειχθεῖ μόνο ἡ ἐξουσία τῆς ψυχῆς (ἤ τοῦ Ἀνώτερου Ἑαυτοῦ) στόν ἄνθρωπο.
[Παράβαλε: "Ο μόνος αληθινός νόμος είναι εκείνος πού οδηγεί στήν ελευθερία. Δέν υπάρχει άλλος." Richard Bach, ο γλάρος Ιωνάθαν Λίβιγκστον.]
Ὄποιος ἐλεύθερα συλλογᾶται, συλλογᾶται καλά.
Ρήγας Βελεστινλῆς
Άβαταρ μέλους
kostas
Συντονιστής Ενότητας
Συντονιστής Ενότητας
Δημοσιεύσεις: 467
Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από kostas » Κυρ 06 Μαρ 2016, 12:25

Bρε μπαγάσες. Γράφετε και οι δύο τόσο ωραία και το χαλάτε με χαρακτηρισμούς ο ένας για τον άλλο. Αφήστε τα αυτά και συνεχίστε αυτό τον ωραίο διάλογο. Δε πειράζει αν διαφωνείτε κάπου. Δε προκειται να συμφωνησετε αλλά εδω ειναι και η μαγία της κουβέντας σας.
Σας παρακολουθουν ολα τα ιδεό :-)
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα
Άβαταρ μέλους
promitheas14
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1832
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2013, 16:25
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 13 φορές
Έλαβε Likes: 20 φορές

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από promitheas14 » Κυρ 06 Μαρ 2016, 12:56

promitheas14 έγραψε:τό νά εἶναι κάποιος μή νόμιμος εἴτε μέτοικος εἴτε συνείσακτος (π.χ. Ἀπασία) δέν τόν ἐμποδίζει νά καταξιωθεῖ ἤ νά ἀποκτήσει ἐπιρροή.

Τό παραπάνω, πού ὑπάρχει ἐδῶ: http://www.ideografhmata.gr/forum/viewt ... 91#p266791 , στό τρέχον νῆμα, διορθώνεται ὡς ἑξῆς:
τό νά εἶναι κάποιος μή νόμιμος (εἴτε μέτοικος, ὅπως π.χ. ὁ Λυσίας, εἴτε συνείσακτος, ὅπως π.χ. ἡ Ἀσπασία) δέν τόν ἐμπόδιζε νά καταξιωθεῖ ἤ νά ἀποκτήσει ἐπιρροή στήν Ἀθηναϊκή κοινωνία.
Ὄποιος ἐλεύθερα συλλογᾶται, συλλογᾶται καλά.
Ρήγας Βελεστινλῆς
Άβαταρ μέλους
Dhmellhn
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από Dhmellhn » Κυρ 06 Μαρ 2016, 15:41

Συνέστησα τό βιβλίο τοῦ Δρακούλη, Στοιχεῖα Βιονομίας, καί ὄχι τίς ἀπόψεις τοῦ Ἀναστασάκη καί τοῦ Ἰδεοθεάτρου. Τό Ἰδεοθέατρο, ἀπ' ὅσο γνωρίζω, ἔχει ἐκδόσει (μαζί μέ τίς ἐκδ. Γεωργιάδη) Ἰλιάδα καί Ὀδύσσεια. Θά τήν ἀπορρίψεις μετά βδελυγμίας καί αὐτήν, ἐπειδή εἶναι τοῦ Ἰδεοθεάτρου ἤ θά τήν συστήσεις μετ' ἐπιτάσσεως ἐπειδή εἶναι τοῦ δημαγωγοῦ Γεωργιάδη; Ἐάν ἡ πρόθεσή μου δέν ἦταν ἁγνή (καί εἶχα νά κρύψω κάτι) δέν θά ἐπισύναπτα τήν εἰκόνα τοῦ βιβλίου τοῦ Δρακούλη, ὁπότε κανένας δέν θά καταλάβαινε κάτι οὔτε βεβαίως ἐσύ.
Η Ηλιάδα και η Οδύσσεια, επειδή ακριβώς είναι κοινή έκδοση και απευθύνεται σε ευρύ κοινό, είναι προσεγμένη δουλειά σε νεοελληνική απόδοση του Κώστα Δούκα. Η συνεργασία Γεωργιάδη-Αναστασάκη σταμάτησε, ήδη από την δεκαετία του ’90, γιατί ο “Ραδάμανθυς” επέμενε φορτικώς με τις εμμονές του στους “πατρώους”. Στις αμιγώς δικές του εκδόσεις στην συντριπτική πλειοψηφία των βιβλίων του πραγματεύεται την αρχαία Ελλάδα μονοσήμαντα σε βαθμό προπαγάνδας. Βεβαίως, ίσως να έχεις κάποιο δίκιο όταν εξανίστασαι για το άδειασμα του “Ελληνολάτρου” Αναστασάκη (Ραδάμανθυς) από τον Φουράκη, επειδή ανεφέρθη η ιδιότητά του, την οποία, έως τότε, κρατούσε επιμελώς κρυμμένη στον πολύ κόσμο, παριστάνοντας τον αρχαιολάτρη. :cool:
Δέν ἰσχυρίστηκα ὅτι ὁ Λυσίας ἔγινε ποτέ Ἀθηναῖος πολίτης. Γνωρίζω πολύ καλά αὐτά πού ἐπισήμανες. Τό παράδειγμά του ὅμως δείχνει ὅτι τό νά εἶναι κάποιος μή νόμιμος εἴτε μέτοικος εἴτε συνείσακτος (π.χ. Ἀπασία) δέν τόν ἐμποδίζει νά καταξιωθεῖ ἤ νά ἀποκτήσει ἐπιρροή.


Συνεχίζεις, απτόητος, στην υποστήριξη ενός ατόπου επιχειρήματος, αποδεικνύοντας –εκτός της ιστορικής σου ασχετοσύνης- την γενική νοητική σου ανεπάρκεια. Στην Αθηναϊκή Δημοκρατία το ανώτατο πολιτειακό όργανο ήταν η Εκκλησία του Δήμου. Εκεί παίρνονταν όλες οι σημαντικές αποφάσεις εσωτερικής τε και εξωτερικής πολιτικής. Στην Αθηναϊκή Εκκλησία συμμετείχαν μόνον οι Αθηναίοι Πολίτες, δηλαδή εκείνοι οι οποίοι είχαν πλήρη πολιτικά δικαιώματα. Ο Μέτοικος Λυσίας, όσο και να έχαιρε της εκτιμήσεως, δεν θέλησε να μείνει σε αυτό αλλά ζήτησε να γίνει Αθηναίος Πολίτης για να αποκτήσει, με αυτόν τον τρόπο, πλήρη πολιτικά δικαιώματα (βασιζόμενος στο ότι σε κάποιους μετοίκους είχαν δοθεί στο παρελθόν). Κακώς, κάκιστα κατ’ εμέ δεν του εδόθη αυτό το προνόμιο, αλλά η ουσία δεν αλλάζει και αυτή συνίσταται στο ότι στην Πόλη των Αθηνών άρχουν μόνον οι Άνδρες Αθηναίοι Πολίτες και δεν αρκεί η όποια καταξίωση του όποιου μετοίκου. Να συμπληρώσω, δε, ότι ο Μέτοικος έπρεπε να αντιπροσωπεύεται στις αρχές από Αθηναίο πολίτη, τον επονομαζόμενο και “Προστάτη”. Αυτό καταχωρούνταν σε ειδικό κατάλογο των δήμων. Εάν διαπιστώνονταν ότι ένας μέτοικος δεν είχε “Προστάτη”, τότε αυτός ο μέτοικος υπόκεινται σε ποινική δίωξη “Γραφή απροστασίου”. Επίσης, οι μέτοικοι κινδύνευαν να γίνουν δούλοι εάν δεν είχαν προστάτη ή εάν δεν πλήρωναν τις φορολογικές των υποχρεώσεις.
Ἐξακολουθῶ λοιπόν καί χρησιμοποιῶ τόν ὀρο "ὁ Θεός σου". Θά μέ κάνεις "ντά"; Ποιά εἶναι ἡ δική μου ἰδιότητα καί γιά ποιά ὄργανα μιλᾶς;


Το τι πιστεύει καθένας είναι προσωπικό και δεν σε αφορά. Άλλωστε εδώ συζητάμε για άλλα πράγματα. Όποιος θέλει να μιλήσει για Θρησκείες υπάρχει η σχετική ενότης. Είναι η τελευταία προειδοποίηση… :cool:
Ἄν ἔμπαινες στόν κόπο νά ἀκούσεις τό ἐπίιμαχο πεντάλεπτο, θά διαπίστωνες πώς οὔτε ὅπλα οὔτε κάποιο ἄλλο εὕρημα μαρτυρᾶ τήν ὕπαρξη συρράξεων σἐ ἐκείνους τούς πολιτισμούς.
Στήν ἐπιστήμη ὁ ὅρος "συμπεραίνω", χρησιμοποιεῖται ὅταν καταλήγει κάποιος σέ μία νοητική βεβαιότητα, βάσει δεδομένων στοιχείων. Μακρυά βεβαίως, ἀπό σένα, ἡ ἐπιστημονική σκέψη.
Δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για να βγουν στέρεα συμπεράσματα. Απλές εικοτολογίες. Προσπαθείς να πιαστείς από κάπου για να στηρίξεις τα αστήρικτα, δηλαδή ότι οι πόλεμοι είναι απλώς οι εξαιρέσεις ενώ είναι ο κανόνας, επειδή έτσι αισθάνεσαι. Στην Επιστήμη δεν υπάρχει αισθάνομαι αλλά αποδείξεις και τεκμήρια. Στο θέμα, δε, περί Πολέμου και Ειρήνης όλοι συμφωνούν ότι η ανθρώπινη ιστορία βρίθει πολέμων με μικρά διαστήματα ειρήνης. Όλοι οι ιστορικοί συμφωνούν σε αυτή την αντικειμενική αλήθεια. Μόνον ο προφέσορας της φάπας διαφωνεί και αξιώνει να δεχθούμε τα γραφόμενά του ως θέσφατο. :lol:
Περί Ashoka: Ἐπιβεβαιώνεις τήν ἄποψή μου ὅτι ἡ πολεμοχαρής ἀντίληψή σου δέν σέ ἀφήνει νά δεῖς καθαρά. Φαίνεται ἄλλωστε ἀπό τήν μοχθηρία πού ἐκφράζεσαι.


Όσοι διαβάζουν το νήμα καταλαβαίνουν. :wink:

Άλλη μία “τεκμηριωμένη” απάντηση από τον διδάκτορα της αμαθείας. :D
Τί θά πεῖ "ο τίτλος δέν ἀλλάζει", Πραίτορα; Πρότεινα κάτι μέ εὐγένεια καί διάθεση συνεννόησης καί σύ τό παίζεις ἐξουσία;
Σοῦ ἀρέσει περισσότερο νά φαίνεται μονομαχία στήν Ἀρένα, ἔτσι;
Λοιπόν, τέρμα ἡ "μονομαχία". Ἐπί τού θέματος δέν ἔχω νά προσθέσω κάτι ἄλλο. Εὐχαριστῶ πολύ πού ὁ τίτλος βοήθησε τήν δημιουργία "Πράσινων" καί "Βένετων". [Ἐδῶ κάνω ἐν γνώσει μου ἕνα χρονικό ἅλμα]. Παρακαλῶ ἀποχωρῆστε ἡσύχως! Ὀ ἀγών διακόπτεται! Ὀ ἕτερος "μονομάχος", βεβαίως, πιθανόν νά θριαμβολογεῖ ὡς νικητής, κάτι πού ποσῶς μέ ἀφορᾶ.


Από την μία προκαλείς και ζητάς “Μονομαχίες” και από την άλλη την κάνεις γυριστή με αστείες προφάσεις. Όλο ήξεις-αφίξεις ο προφέσορας της καρπαζιάς. Ειλικρινά η επιστήμη στην περίπτωσή σου σηκώνει τα χέρια ψηλά. :P
Εἶναι ἡ δεύτερη φορά πού κάνεις εὐθέως ὑπαινιγμό ὅτι δρῶ ὑποβολιμιαῖα.
Εἶναι ντροπή, πράγματι. Εἶναι δεῖγμα τῆς μισαλλοδοξίας πού ἔχω ἐπισημάνει ἀλλοῦ κατά καιρούς.
Μαζέψτε τον. Δέν περιποιεῖ τιμή στό φόρουμ ἕνας τύπος πού ἐκτοξεύει συκοφαντίες καί βρίζει ἀσύστολα. Νά τόν χαίρεστε!


Εσένα να δούμε ποιος θα σε μαζέψει γιατί οι κύριοι με τα λευκά μπλουζάκια αρνούνται να σε παραλάβουν εάν δεν πληρωθούν υπερωρίες και Βαρέα ανθυγιεινά. :)

Υ.Γ Η προειδοποίηση ισχύει και πάρτο όπως θέλεις και βάλτο όπου θέλεις professore di disastro. :cool:
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Ιστορικο-φιλοσοφικοί διάλογοι Δημέλληνα-Προμηθέα

Δημοσίευση από ArELa » Κυρ 06 Μαρ 2016, 21:05

promitheas14 έγραψε:Μαζέψτε τον. Δέν περιποιεῖ τιμή στό φόρουμ ἕνας τύπος πού ἐκτοξεύει συκοφαντίες καί βρίζει ἀσύστολα. Νά τόν χαίρεστε!
απαντώντας ως αντμιν (και όχι ως βίκυ), είστε κι οι δυο αρκετό καιρό στα ΙΔΕΟ ώστε να κατανοείτε
τη νοοτροπία και τη φιλοσοφία τους. Ενίοτε όμως, οφείλουμε να βλέπουμε πέραν του τύπου,
την ουσία και μόνον αυτήν, και εάν οι χαρακτηρισμοί κρίνονται από κάποιον συνδιαλεγόμενο απαραίτητοι
για να στηρίξει το επιχείρημά του, εγώ ως αντμίν επιτρέπω τέτοια περιθώρια
(μέχρι του σημείου που δεν ξεφεύγουμε τελείως- και σε ο,τι αφορά την δική μου οπτική, δεν ξεφύγαμε)

Επιπροσθέτως, ως αντμιν πάντα, δεν αισθάνομαι ουδεμία ανάγκη να σε υπερασπιστώ, καθότι ούτε πιο
αδύναμος (γνωσιακά και διαλεκτικά) ούτε πιο ανώριμος (ηλικιακά) είσαι του συνομιλητή σου.
Είσαι καθόλα ικανός κι ελεύθερος να αντικρούσες με την ίδια διαλεκτική λογική
αν το επιλέξεις, τον Δημέλληνα. Αν δεν το επιλέξεις, μείνε σε αυτά που θέλεις να του θέσεις
και μην απευθύνεσαι στη διαχείριση με το ύφος του αδικημένου, διότι δεν σου αρμόζει.

Στο διάστημα που συμμετέχεις εδώ, αντιμετωπίστηκες (από εμένα προσωπικά) με σεβασμό,
συμπάθεια και παρησία, παρά το γεγονός ότι δεν συμφωνούσαμε σε όλα. Από τις τελευταίες μας
αλληλεπιδράσεις, έγινε σαφές ότι αυτά δεν τα συνυπολόγισες ούτε φυσικά τα εκτίμησες.
Τώρα λοιπόν μη διαμαρτύρεσαι εμμέσως ζητώντας στήριξη, αν δε μπορείς να τα βγάλεις
πέρα με τον Δημέλληνα.
Από την Αντμιν ΑrELa ειδικά, δε θα δεις κάτι τέτοιο. Αν κρίνουν άλλοι συνδιαχειριστές πως
χρήζει να παρέμβουν, θα σεβαστώ την απόφασή τους, αλλά σε ό,τι αφορά την υποφαινόμενη
αντμιν, εδώ διεξάγεται ένας ενδιαφέρον διάλογος για πολλούς (και για μένα), και δεν θα
διακόψω τη ροή του με αχρείαστες παρεμβάσεις.
Οι παραινέσεις που έγιναν από τον Κωστή και άλλους νωρίτερα, είναι υπέρ αρκετές.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”