Ανοίγει το νήμα. Πέφτει το μάτι πάνω στο έντονο μαύρο και διαβάζει:
Άρα η προπαγάνδα είναι ορατή:και όλον εκείνον το αίσχος του Χριστιανισμού, το οποίον εξηπλώθη επί του κόσμου και τον διέφθειρε θα διελύετο και δεν θα μετεφέρετο και εδώ εις την Ελλάδα και πανταχού η μύησις του εγκλήματος.
Για την δήθεν Ελληνική Μύηση που ευαγγελίζεται ο Σπυρίδωνος Νάγου προϋπόθεση είναι να στάξουμε χολή για τον Χριστιανισμό.
Αμέσως καταλαβαίνουμε ότι η φιλοσοφία δεν σχετίζεται με το παραπάνω αλλά μόνο εμμονικές φανατικές προκαταλήψεις και παλαιά θρησκευτικά μίση με ψευτοφιλοσοφικό προσωπείο που μας εισάγουν σε ότι θέλει να μας πει ο...ποιητής.
Ποιος ήταν ο Σπυρίδωνος Νάγου ;
Μασώνος με ιδιαίτερες αγάπες στην Μπλαβατσκυ και τις διδασκαλίες της δηλαδή στην Θεοσοφία η οποία δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το αρχαιοελληνικό πνεύμα αλλά αποτελεί ένα συνονθύλευμα αρχαίων θρησκευτικών δοξασιών. Σαν να βάζεις στο μίξερ πολλά υλικά και να περιμένεις να βγάλεις σωστά την συνταγή.Απόσπασμα από εδώ:
http://celestialsalvi.blogspot.gr/2013/ ... tonas.html
Σπύρος Νάγος - Ένας ξεχωριστός Τέκτονας
Ο Σπύρος Νάγος γεννήθηκε στις 13-8-1868 στο Κακούρι της Αρκαδίας. Κυριότερη παιδαγωγός υπήρξε η μητέρα του. Λόγω της ευφυίας και της δραστηριότητάς του, έφυγε από το πατρικό του, χωρίς καμιά χρηματική ενίσχυση και πήγε στην Τρίπολη, απ’ όπου τελικά, πήγε στην Αθήνα.
Εκεί, ένας φιλότιμος και ευσυνείδητος δάσκαλος τον μόρφωσε μέχρι του σημείου να είναι σε θέση να διαβάζει και να ερμηνεύει Ισοκράτη και Ξενοφώντα. Αφού έκανε διάφορα επαγγέλματα, έγινε ζαχαροπλάστης
Αναμείχθηκε με τον συνδικαλισμό και εξελέγη αντιπρόσωπος της συντεχνίας των ζαχαροπλαστών. Την ίδια εποχή συγκροτήθηκε και ο πρώτος δημοκρατικός πυρήνας με τους Φλογαΐτη, Χοϊδά και Γ. Φιλάρετο, ο οποίος εξέδιδε τότε τον "Ριζοσπάστη", φορέα των δημοκρατικών και σοσιαλιστικών αρχών, στις οποίες είχε προσχωρήσει και ο φλογερός και ενθουσιώδης Νάγος.
Θαύμαζε τις αρχές της Γαλλικής Επανάστασης και η τριλογία "Ελευθερία – Ισότης – Αδελφότης" έγινε το βίωμά του. Προέβη σε αγώνα αφύπνισης και εξέγερσης του αδικημένου εργάτη. Εγκαταλείπει τότε το επάγγελμα του ζαχαροπλάστη και γίνεται τυπογράφος. Συντάσσει, εκδίδει και κυκλοφορεί μόνος του την πρώτη στην Ελλάδα σοσιαλιστική εφημερίδα, το "Άρδην".
Πρωτεργάτης και ρήτορας της πρώτης συγκεντρώσεως στις στήλες του Ολυμπίου Διός της Εργατικής Πρωτομαγιάς, καταδιώκεται από την Αστυνομία και κατάσχεται το φύλλο του. Καταφεύγει στην Κεφαλλονιά. Συλλαμβάνεται στην Ζάκυνθο. Με επέμβαση φιλελεύθερων στοιχείων του νησιού, αφήνεται ελεύθερος. Εκεί, συνδέεται με τους ριζοσπάστες και τους προοδευτικούς κύκλους, στους οποίους ανήκαν και οι τέκτονες της Αγγλικής Στοάς "Αστήρ", στην οποία είχαν μυηθεί οι περισσότεροι Φιλικοί του 1821. Το 1904 μυήθηκε στην τότε Στοά "Μαραθών". Ηταν ο πρώτος Σεβάσμιος της Σ.΄. Στ.΄. "Προμηθεύς".
Συνέταξε ψήφισμα με το οποίο ζητούσε να καθιερωθούν:
H οκτάωρη εργασία.
Η αργία της Κυριακής.
Η κατάργηση της προσωπικής κράτησης, και
Η απονομή σύνταξης σε όσους εργάτες συμπληρώνουν το πεντηκοστό έτος της ηλικίας τους, ή τους παθόντες ή ανίκανους για κάθε εργασία.
Όταν επέστρεψε στην Αθήνα, διορίστηκε υπάλληλος των Ταχυδρομείων Αθηνών και για αρκετά χρόνια, εξελέγετο μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου Δημοσίων Υπαλλήλων. Το 1918 προσλήφθηκε σε τραπεζικό ίδρυμα στην Αθήνα με τον βαθμό του Τμηματάρχη.
Αφού πέρασε από τριάντα επτά επαγγέλματα, όπως έλεγε αστειευόμενος, διορίστηκε Διευθυντής της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πειραιώς, την οποία διοργάνωσε και διηύθυνε.
Στον Τεκτονισμό ο Νάγος αναδεικνύεται και αναγνωρίζεται από όλους, σαν γνήσιος εμπνευσμένος Μύστης Δάσκαλος με σπάνια ηγετικά προσόντα. Η ικανότητά του να ερμηνεύει σύμβολα, η γλυκύτητα του χαρακτήρα του, και οι εμπνευσμένες διδασκαλίες του έδωσαν νέα ζωογόνο πνοή στους Τεκτονικούς κύκλους, μερικοί των οποίων και σήμερα ακόμη πορεύονται σύμφωνα με τις ανεκτίμητες και σοφές υποθήκες του.
Όσοι συνεργάστηκαν μαζί του και τον γνώρισαν από κοντά, πάντοτε θυμούνται με θαυμασμό την ανωτερότητα του ήθους του, την αστείρευτη καλωσύνη του, τις απέραντες γνώσεις του και την δύναμη της πάντοτε ορθής κρίσης του.
Ο τολμηρός αυτός ερευνητής, από νωρίς στράφηκε στην μελέτη των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων. Με την μυστηριακή του κατάρτιση κατόρθωσε να σπουδάσει την γλώσσα των συμβόλων και να το ερμηνεύσει με τόση επιτυχία. Η ικανότητά του αυτή τον βοήθησε να ερμηνεύει με μεγάλη ευχέρεια την αρχαία ελληνική και ξένη Μυθολογία, πίσω από την οποία ήταν κρυμμένα τα βαθειά νοήματα των δυνάμεων και των νόμων της Κοσμογονίας, για να τα προφυλάξουν από την βεβήλωση και την παρανόηση από αδύνατες και ανώριμες διάνοιες.
Πηγή των κοσμοθεωριών, πίστευε ότι ήταν τα προελληνικά Μυστήρια, από τα οποία οι Θεολόγοι ποιητές και φιλόσοφοι διδάχθηκαν και άντλησαν τα στοιχεία της κοσμοθεωρίας τους, που δόθηκαν μετέπειτα στους ιστορικούς χρόνους και διατυπώθηκαν στα φιλοσοφικά συγγράμματα.
Θαύμαζε τον Ορφέα και τον Μέγα Πυθαγόρα, των οποίων τα σωζόμενα κείμενα μελετούσε συνεχώς. Ζωντάνεψε την αρχαία ελληνική σκέψη και φιλοσοφία. Ανέσυρε από τα βάθη των αιώνων και από τα άδυτα των αρχαίων μυστηρίων αλήθειες, τις ανασυνέθεσε και παρουσίασε πλήρες φιλοσοφικό και βιονομικό σύστημα με το οποίο εξηγούσε όλα τα αινίγματα της ζωής και του πνεύματος, αλλά και ικανοποιούσε την πιο ανήσυχη και απαιτητική σύγχρονη σκέψη.
Ουσία, Μορφή και Συνείδηση, έλεγε, συνθέτουν την αρμονική έκφραση της όλης Φύσεως, που αποτελεί το Παν. Από το Παν προέρχεται ο άνθρωπος. Όπως οι αριθμοί δεν έχουν τέρμα, έτσι και η ατομική ψυχή δεν έχει τέρμα, είναι αθάνατη και αιωνίως πολλαπλασιάζει τις δυνάμεις που κρύβει μέσα της σε λανθάνουσα κατάσταση.
Λάτρευε την Φύση και το Φως της. Ήταν εραστής της Αλήθειας και αυτήν αναζητούσε σ’ όλη του την επίγεια ζωή.
Κατά το 1915 ο Νάγος εγγράφεται στην Θεοσοφική Εταιρία και γίνεται πρόεδρος της Στοάς "Απόλλων". Το πέρασμά του από εκεί ήταν σύντομο. Καίτοι έτρεφε θαυμασμό για την ιδρύτριά της Έλενα Πετρόβνα Μπλαβάτσκυ, η διάρθρωση και η έλλειψη μεθοδολογίας κατάλληλης για το σύστημα εκείνο, που εν τούτοις φιλοδόξησε να αναδειχθεί ο φορέας της Αρχαίας Σοφίας στην Δύση, δεν τον ικανοποιούσε. Στο έργο του "Πνευματικαί Ιδέαι" περιγράφεται πώς η γνώση εκείνη μεταβιβάζεται στους αγνούς και στους καθαρούς, στους άξιους και τους ικανούς για να συνεχίσουν την πορεία της ψυχής τους πέρα από της Γης το περιβάλλον:
Τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, έλεγε, πρέπει να τις διέπει ο ηθικός νόμος, ο όποιος είναι συνώνυμος με τον φυσικό. Ύψιστος δε φυσικός νόμος είναι ο νόμος της Αρμονίας, χωρίς τον οποίον δεν θα υπήρχε τάξη, πρόοδος, εξέλιξις. Αλλά τί είναι δίχως αρμονία; Αρμονία είναι ο νόμος, ο όποιος διακανονίζει τις μεταξύ των ουσιών, μορφών και συνειδήσεων σχέσεις προς τον σκοπό της εξελίξεως των πάντων διά της αλληλεπιδράσεως και διά της αγάπης και του έρωτος. Ο νόμος της αρμονίας είναι συμπύκνωση των εννοιών που περικλείουν οι μαγικές λέξεις "Αγάπη, Ελευθερία, Δικαιοσύνη".
Τι σχέση έχει ο Τεκτονισμός με το αρχαιοελληνικό πνεύμα; Καμία. Απλά οι Τέκτονες χρησιμοποιούν την αρχαία Ελλάδα εισάγοντας και διαστρεβλώνοντας κατά το δοκούν ότι δεν τους αρέσει μόνο και μόνο για να ταιριάζουν με της Νεοεποχήτικες θρησκευτικές προκαταλήψεις και για να προσελκύσουν ικανό αριθμό θυμάτων που θα λειτουργήσουν ως θύτες υπέρ της οργάνωσης.
Το παράδοξο είναι πως όσοι τάσσονται κατά της θρησκείας του Χριστιανισμού...δεν έχουν κανένα πρόβλημα να πιστέψουν τυφλά τις θρησκευτικές προσταγές του τεκτονισμού σε ότι αφορά το αρχαιοελληνικό στοιχείο και την πλήρης διαστροφή του,προφανώς, στον βαθμό που εξυπηρετεί τον τεκτονισμό και τις επιμέρους "φιλικές" ομάδες-εκφραστές του δικού τους προϊόντος που του φόρεσαν με το έτσι θέλω την ταμπέλα του αρχαιοελληνικού πνεύματος και το πουλάνε σαν ναρκωτική ουσία με ωραιότατο περιτύλιγμα (δήθεν φιλοσοφικό, δήθεν μη-θρησκευτικό) προς άμεση κατανάλωση.
Τις παρενέργειες τις βλέπουμε όλοι!

Τα καρκινώματα πρέπει να ξεριζώνονται, τα ψεύδη τους να αποκαλύπτονται δημοσίως και η επιχειρούμενη διαστροφή τους σε κάθε τι Ελληνικό να μην μένει αναπάντητη. Διαφορετικά θα δούμε το αρχαιοελληνικό πνεύμα να ισοπεδώνεται ολοσχερώς χάριν της επιβίωσης του τεκτονισμού.
Η φωτιά που έχουν στήσει όλες αυτές οι αντίθετες στο αρχαίο Ελληνικό πνεύμα ,ομάδες και σέκτες, σε λίγο θα μας κάψουν όλους αν δεν αντισταθούμε στις Νεοταξικές τους επιβληθείσες ιδεολογίες οι οποίες είναι ξένες προς το Ελληνικό στοιχείο.
Όσοι παρασύρονται δύσκολα επανέρχονται !